کد خبر: 52327

تاریخ بروزرسانی : 1400/09/20

زمان مصاحبه دکتری 98 دانشگاه شیراز

منابع آزمون دکتری

زمان مصاحبه دکتری 98 دانشگاه شیراز

زمان مصاحبه دکتری 98 دانشگاه شیراز

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، زمان مصاحبه دکتری 98 دانشگاه شیراز توسط معاونت تحصیلات تکمیلی این دانشگاه اعلام شد.

دریافت جدول زمان مصاحبه دکتری 98 دانشگاه شیراز

 

قابل توجه داوطلبان محترم تاریخ مصاحبه نیمه متمرکز و ممتازین در یک روز برگزار می شود. ساعت مصاحبه از ۸ صبح می باشد.
متقاضیانی که در روزهای نخستین (۷ و ۸ خردادماه) مصاحبه دارند چنانچه موفق به ثبت نام اینترنتی نشوند همان روز مصاحبه در بخش مربوطه می توانند ثبت نام اینترنتی خود را انجام دهند، لذا لازم است اسکن مدارک خود را بر روی فلش داشته باشند که برای بارگزاری مدارک دچار مشکل نشوند.

دانشجویان مي توانند سوالات خود را به پست الکترونيک به آدرس grasch@shirazu.ac.ir ارسال نمايند و مشکل خود را با ذکر نام و نام خانوادگي ، رشته مورد تقاضا و شماره تماس و قید متقاضی پذیرش نیمه متمرکز مقطع دکتری ، مطرح نموده و پاسخ خود را دريافت کنند.

ثبت نام اینترنتی مصاحبه دانشگاه شیراز

داوطلبانی می توانند نسبت به ثبت نام اینترنتی براي انجام مصاحبه اقدام نمایند که کدرشته محل مربوطه را در فرم انتخاب رشته خود درج نموده و حد نصاب نمره تراز نهایی دانشگاه شیراز را کسب کرده باشند. شرکت در مصاحبه رشته های مختلف دانشگاه شیراز، مشروط به ثبت نام اینترنتی در سایت دانشگاه می باشد. داوطلبان معرفی شده در چند کد رشته گرایش، باید برای هر کد رشته گرایش معرفی شده، جداگانه ثبت نام اینترنتی داشته باشد. داوطلبان لازم است براي ثبت نام از روز یک شنبه مورخ 5 خرداد 98 تا یک روز قبل از تاریخ مصاحبه به نشانی اینترنتی www.shirazu.ac.ir مراجعه کرده و ضمن ثبت نام، مدارک لازم را در سامانه بارگذاري نمایند. توصیه می شود داوطلبان نسبت به انجام مراحل ثبت نام در نخستین روزهاي مهلت ثبت نام اقدام نمایند تا با مشکل ازدحام و کندي یا قطع خطوط مواجه نگردند. واریز مبلغ 000 / 000 / 1 ریال (صد هزار تومان) به حساب اینترنتی مندرج در صفحه ثبت نام اینترنتی به عنوان هزینه ثبت نام الزامی است.

توجه: این مبلغ به عنوان هزینه ثبت نام و بررسی مدارک بوده و غیر قابل استرداد می باشد. شناسه پرداخت کننده برای پرداخت هزینه ثبت نام آزمون دکتری 24004803197 می باشد.

مطلب پیشنهادی :  آمار جدید انتخاب رشته کنندگان آزمون دکتری

مدارک مورد نیاز كه معرفی شدگان روز مصاحبه بايد همراه خود داشته باشند:

1. اصل و کپی مدرک کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) و کارنامه ریز نمرات.
2.اصل و کپی مدرک کارشناسی (لیسانس) و کارنامه ریز نمرات.
3.اصل شناسنامه و کارت ملی و کپی آن براي تطبیق مشخصات شناسنامه اي معرفی شده با مشخصات اطلاعات ارسالی از – سوي سازمان سنجش آموزش کشور.
4.اصل گواهی مبنی بر اینكه عضو هیات علمی رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی وزارت متبوع بوده که به تأیید بالاترین مقام مسئول نیز رسیده باشد، براي آن دسته از معرفی شرگانی که از امتیاز مربی در این آزمون استفاده نموده اند.
5.کلیه مستندات مربوط به سوابق علمی ، آموزشی و پژوهشی و تحقیقاتی
6.تصویر کارنامه مرحله اول آزمون نیمه متمرکز دکتری
7.مدرک زبان قابل قبول در صورت وجود
8.فرم مشخصات فردی مندرج بر روی سایت دانشگاه در زیر همین اطلاعیه
9.داوطلبان باید، تصویر (کپی) مدارک و مستندات مربوط به سوابق آموزشی و تحصیلی (مانند معدل کل، ریز نمرات مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، رتبه دوره هاي کارشناسی و کارشناسی ارشد (در صورت احراز)، سوابق تدریس در دانشگاه ها، رتبه در جشنواره ها و المپیادها و . . .) و پژوهشی (مانند مقالات علمی پژوهشی و علمی ترویجی، مقاله درکنفرانسهاي – – معتبر، اختراع ثبت شده، طرحها و پروژه ها انجام شده، تالیف و ترجمه کتاب و . . .) خود را (کپی مدارک بند 1 تا 8) در قالب صحافی فنري تهیه کنند و مشخصات فردي از قبیل نام و نام خانوادگی، نام پدر، کد ملی، رشته تحصیلی، معدل دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد، دانشگاه محل تحصیل در دو مقطع و رشته انتخابی خود را بر روي جلد نصب نمایند.

تاریخ و مكان مصاحبه پذیرفته شدگان دانشگاه شیراز و پردیس دانشگاهی(بین الملل) یكسان است.

فایل های مورد نیاز جهت دانلود دانشگاه شیراز

متن اطلاعیه
جدول زمان بندی
فرم مشخصات داوطلب
آدرس دانشکده ها
لینک ثبت نام اینترنتی

 

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x