کد خبر: 59037

تاریخ بروزرسانی : 1400/06/15

سیاست اصلی وزارت بهداشت در جذب دانشجو

منابع آزمون دکتری

نتایج تکمیل ظرفیت دکتری 98 وزارت بهداشت

سیاست اصلی وزارت بهداشت در جذب دانشجو

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت (مفدا)، نشست دکتر بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت و علی نمکی مشاور و دستیار امور ویژه وزیر بهداشت با معاون و مدیران معاونت فرهنگی و دانشجویی این وزارتخانه در سالن شهید احمدرضا احدی برگزار شد.وزیر بهداشت در این نشست با بیان این‌که سخت بودن کار دلیل بر انجام ندادن آن نیست و در عرصه‌ای که ایجاد شده است هر سختی خود یک فرصت به شمار می‌رود، سیاست اصلی وزارت بهداشت در جذب دانشجو بومی گزینی است.

وی با بیان این‌که شهید سلیمانی بهترین فرصت‌ها را در تهدیدها می‌دید، خاطرنشان کرد: اکنون نیز مجموعه وزارت بهداشت در حال رصد و دیده شدن است و لطف الهی شامل ما است و اگر انسان هدف الهی داشته باشد خداوند نیز به او کمک خواهد کرد. ما باید به مدد الهی کارها را پیش ببریم.عین‌اللهی با اشاره به این نکته که کم تحرکی و تنبلی از مشکلاتی است که کرونا به توسعه و پیشرفت آن کمک کرده است، اظهار داشت: کم تحرکی و تنبلی به خصوص در جوانان موجب عوارض اجتماعی، فرهنگی و روحی بسیاری خواهد شد و این در حالی است که جوانی همراه با پر تحرکی و جنب و جوش بسیار است که باید این مشکلات را نیز رفع کرد.

مطلب پیشنهادی :  اطلاعیه و آیین نامه پذیرش دکتری بدون آزمون به شیوه استاد محور دانشگاه امیرکبیر ۱۴۰۳

«بومی گزینی» هدف اصلی وزارت بهداشت در حوزه جذب دانشجو

وزیر بهداشت «بومی گزینی» را هدف اصلی خود در حوزه جذب دانشجو، عنوان کرد و گفت: بومی گزینی در گذشته به نحو احسن انجام شد و باید باری دیگر دنبال شود. بودن دانشجو در کنار خانواده نیز حمایت خانواده و آرامش بیشتر او را به خصوص در مسائل فرهنگی به دنبال خواهد داشت. وی گفت: به عنوان مثال زمانی که در همه دانشگاه‌های علوم پزشکی، دانشکده پرستاری وجود دارد، لزومی ندارد دانشجوی آن شهر از یک دانشگاه در مکان زندگی خود به دانشگاهی دیگر برود. این کار کمک خواهد کرد تا بار حوزه رفاهی و دانشجویی دانشگاه‌ها در موارد خوابگاه و تغذیه کم شود و از طرفی دانشجو نیز در کنار خانواده خود تحصیل کند و نیازمند خوابگاه نباشد.

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x