کد خبر: 56516

تاریخ بروزرسانی : 1399/04/28

شرایط معافیت دانشجویان دکتری از آزمون جامع

منابع آزمون دکتری

فراخوان پذیرش دکتری بدون آزمون 98 دانشگاه علم و صنعت

شرایط معافیت دانشجویان دکتری از آزمون جامع

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت گفت: در آزمون جامع دکتری اگر سوابق تحصیلی و معدل دانشجویان مناسب باشد از شرکت در آزمون کتبی جامع دکتری معاف می‌شوند و تنها در آزمون شفاهی شرکت می‌کنند.

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Hk
میهمان
Hk
1 مرداد ، 1399

با سلام و احترام
چرا هر دانشگاه جداگانه برای آزمون جامع دکتری تصمیم گیری میکنن
متاسفانه مسئولین دانشگاه آزاد بدون توجه به شرایط قرمز در همه استان ها بیرحمانه اصرار به برگزاری امتحان جامع دکتری به صورت حضوری می باشند با اینکه ۱۵۰۰ دانشجوی دانشگاه آزاد طی مکاتبه به رئیس دانشگاه آزاد برای لغو امتحان جامع و جایگزین معدل دروس امتحانی مانند سایر دانشگاه های سراسری
درخواست نمودن اما نتنها توجهی به این درخواست نشد بلکه بیرحمانه اصرار به اجرای آن به صورت حضوری هستن و تنها محبتی که کردن امکان این را دادن که هر دانشجو در شهر خودش امتحان را شرکت کند. آیا این انصاف هست که در این روز های سخت و پراسترس مسئول دلسوزی وجود نداشته باشد تا دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد را حمایت کند!!!!!!!!!!
رئیس دانشگاه آزاد در این شرایط بحرانی به جای اینکه دغدغشون صیانت از جان و سلامت دانشجوی دکتری باشه نگران صیانت از مدرک تحصیلی است!!!! آیا هیچ کس نمیتونه به داد ما دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد برسه؟؟؟؟!!!!!!

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x