کد خبر: 57076

تاریخ بروزرسانی : 1400/04/06

شرایط وام دانشگاه علوم بهزیستی

منابع آزمون دکتری

وام دستیاری متاهلین دانشگاه علوم بهزیستی

شرایط وام دانشگاه علوم بهزیستی

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری و به نقل از دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، اداره رفاه دانشجویی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی اعلام کرد: کسانی که متقاضی دریافت وام دستیاری به مبلغ  ۱۵۰ میلیون ریال  هستند می توانند تا ۱۶ آبان ماه جاری به سیستم پورتال صندوق رفاه به آدرس portal.srd.ir  مراجعه کرده و نسبت به ثبت درخواست وام اقدام کنند.شرایط وام دانشگاه علوم بهزیستی  در این نوشته بیان میشود. شرایط ثبت نام وام دانشجویان متاهل ورودی های ۹۶ و قبل آن در مقاطع دستیاری و دکتری تخصصی (Ph.D) نیز اعلام شده است.

دانشجویان بعد از ثبت نام در سیستم پورتال، پیامکی از صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت مبنی بر اینکه در اولویت دریافت وام هستند دریافت می کنند و برای انجام مراحل بعدی کار به بانک عامل وان مراجعه می کنند.

دانشجویان نیازی به دادن تعهد محضری ندارند و باید در بانک عامل معرفی شده از سوی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت دارای حساب باشند. جهت تشکیل پرونده وام گیرنده (دانشجو) و ضامن می توانند همزمان یا مجزا به شعب بانک عامل مراجعه کنند و هردو آنها باید فاقد بدهی غیر جاری (سر رسید گذشته، معوقه، مشکوک الوصول ) و یا چک برگشتی به سیستم بانکی یا صندوق باشند.

مطلب پیشنهادی :  اطلاعیه و آیین نامه پذیرش دکتری بدون آزمون به شیوه استاد محور دانشگاه امیرکبیر ۱۴۰۳

مبلغ وام ۱۵۰ میلیون ریال با سود ۴ درصد است و ۸ ماه بعد از دریافت وام در ۳۴ قسط باید نسبت به پرداخت آن اقدام شود.دانشجو باید نسبت به معرفی یک ضامن کارمند یا کاسب مورد تایید بانک با ارائه گواهی کسر از اقساط یا چک صیادی معتبر از حساب معتبر  به بانک اقدام کند. در فاز اول اولویت با دانشجویان ورودی ۹۶ و قبل از آن است و در فازهای بعدی امکان ثبت نام و دریافت وام برای همه دانشجویان امکان پذیر خواهد شد.

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x