کد خبر: 71961

تاریخ بروزرسانی : 1402/06/22

میزان شهریه دکتری دانشگاه علم و صنعت ورودی های 1402

منابع آزمون دکتری

میزان شهریه دکتری دانشگاه علم و صنعت ورودی های 1402

میزان شهریه دکتری دانشگاه علم و صنعت ورودی های 1402

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، میزان شهریه دکتری دانشگاه علم و صنعت ورودی های 1402 اعلام شد.

میزان شهریه دکتری دانشگاه علم و صنعت ورودی های 1402

شهریه ثابت هر نیمسال مقطع دکتری ۱۷ میلیون و ۹۵۹ هزار تومان است.

جدول شهریه دکتری دانشگاه علامه طباطبایی امسال

این در حالیست که براساس اطلاعیه دانشگاه علم و صنعت شهریه ثابت برای سال تحصیلش 1401-1402 هر واحد تئوری در مقطع کارشناسی ۴۳۸ هزار تومان، شهریه ثابت گروه فنی و مهندسی، علوم پایه و هنر در مقطع ارشد یک میلیون و ۸۴۰ هزار تومان، شهریه گروه علوم انسانی یک میلیون و ۶۳۹ هزار تومان و شهریه نوبت دوم مقطع دکتری نیز ۱۱ میلیون و ۸۴۰ هزار تومان اعلام شده بود.

این افزایش شهریه دانشگاه علم و صنعت در مقطع دکتری بیش از 50% می باشد.

تعیین میزان شهریه پردیس دانشگاه تربیت مدرس برای سال تحصیلی 1403-1402

جایگاه دانشگاه در رتبه‌بندی‌های معتبر بین‌المللی

بر اساس نظام معتبر رتبه‌بندی تایمز در سال ۲۰۱۶، دانشگاه علم و صنعت ایران به عنوان دانشگاه اول کشور در جایگاه ۴۷۵ دانشگاه‌های جهان قرار گرفت که بعد از آن دانشگاه صنعتی شریف به عنوان دانشگاه دوم کشور جایگاه ۴۸۳ جهان را به خود اختصاص داد.همچنین در سال ۲۰۱۷ نیز این دانشگاه به عنوان دانشگاه اول کشور معرفی‌ شد.
در رتبه‌بندی سال ۲۰۱۷–۲۰۱۶ کیو اس، دانشگاه علم و صنعت ایران به عنوان دومین دانشگاه کشور معرفی‌شد. همچنین این دانشگاه در میان دانشگاه‌های جهان رتبه ۴۹۱–۵۰۰ را به دست آورد.
براساس نظام رتبه‌بندی بین‌المللی دانشگاهی لایدن در سال ۲۰۱۶، دانشگاه علم و صنعت ایران رتبه ۴۳۶ رادر میان دانشگاه‌های برتر جهان کسب کرد. همچنین این دانشگاه در رشته‌های فنی و مهندسی نیز در رتبه ۱۸۹ جهان قرارگرفت.
در رتبه‌بندی معتبر یواس نیوز اند ورلد ریپورت سال ۲۰۱۶، علوم مهندسی دانشگاه علم و صنعت ایران در رتبه ۱۱۹ جهان و همچنین علوم مواد این دانشگاه در رتبه ۱۹۰ قرار گرفتند.
همچنین بر اساس رتبه‌بندی NTU در سال ۲۰۱۵، این دانشگاه در رشته‌های فنی و مهندسی در رتبه ۱۶۷ جهان و دانشکده مهندسی مکانیک این دانشگاه در جایگاه ۴۸ دانشکده‌های مهندسی مکانیک دانشگاه‌های جهان قراردارد.
در رتبه‌بندی سال 2022 NTU، در رشته مهندسی مکانیک رتبه 59 جهان و سوم ایران و در رشته مهندسی عمران رتبه 76 جهان و دوم ایران را کسب‌کرد.

مطلب پیشنهادی :  آمار جدید انتخاب رشته کنندگان آزمون دکتری

شهریه‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر افزایش یافت

نشانی: ایران، تهران، رسالت، خیابان هنگام، خیابان دانشگاه، دانشگاه علم و صنعت ایران
کد پستــی: ۱۳۱۱۴-۱۶۸۴۶
تلفن تماس: ۹-۷۷۴۵۱۵۰۰ (۹۸۲۱+)

سال کنکورتاریخ برگزاریتاریخ اعلام نتایج اولیهتاریخ اعلام نتایج مصاحبه ها (نتایج نهایی)

1399

9 مرداد 13991 شهریور 13991 آبان 1399

1400

15 اسفند 139929 فروردین 140124 مرداد 1400

1401

6 اسفند 140023 فروردین 140127 مرداد 1401

1402

11 اسفند 140127 فروردین 14025 شهریور 1402

1403

4 اسفند 1402
(اطلاعات بیشتر)
دهه اول اردیبهشت 1403
(اطلاعات بیشتر)
نیمه اول شهریور 1403

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
5 3 رای ها
امتیاز بدهید
guest
9 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امیر
میهمان
امیر
6 دی ، 1402

دانشگاه یه زمین چمن بزرگ، استخر خوب و سوله ورزشی مناسبی داره. از این بابت عالیه. تشکل‌های دانشجوییش ضعیف‌تر از چیزی هست که باید باشه ولی مخالفتی هم ندارن به اون صورت.

ناشناس
میهمان
ناشناس
15 آذر ، 1402

خرج و برج بی حد و حساب دولتها را بایستی ملت تامین کنند ؟ آن از آمورش و پرورش از مقطع ابتدایی بگیر تا دیپلم و اینم از دانشگاه البته با توجه به اینکه بعد از فارغ التحصیلی فارغ التحصیلان باید به خیل بیکاران و کسانی باشند که دنبال شغل بگردند و با شرمندگی دست جلوی پدر و مادرهای خود دراز کنند.

باران
میهمان
باران
4 مهر ، 1402

شهریه را زیاد میکنید اکی
وام هم زیاد کنید
حقوق هم زیاد کنید
دکتری هم شده پولی همش

مریم مردانی
میهمان
مریم مردانی
24 شهریور ، 1402

اعْلَمُوا أَنَّمَا الْحَیَاهُ الدُّنْیَا لَعِبٌ وَلَهْوٌ وَزِینَهٌ وَتَفَاخُرٌ بَیْنَکُمْ وَتَکَاثُرٌ فِی الْأَمْوَالِ وَالْأَوْلَادِ کَمَثَلِ غَیْثٍ أَعْجَبَ الْکُفَّارَ نَبَاتُهُ ثُمَّ یَهِیجُ فَتَرَاهُ مُصْفَرًّا ثُمَّ یَکُونُ حُطَامًا وَفِی الْآخِرَهِ عَذَابٌ شَدِیدٌ وَمَغْفِرَهٌ مِنَ اللَّهِ وَرِضْوَانٌ وَمَا الْحَیَاهُ الدُّنْیَا إِلَّا مَتَاعُ الْغُرُورِ سوره حدید آیه ۲۰ : بدانید که زندگى دنیا در حقیقت بازى و سرگرمى و آرایش و فخرفروشى شما به یکدیگر و فزون‏جویى در اموال و فرزندان است (مثل آنها) چون مثل بارانى است که کشاورزان را رستنى آن ) (باران) به شگفتى اندازد سپس (آن کشت) خشک شود و آن را زرد بینى آنگاه خاشاک شود و در آخرت (دنیا پرستان را) عذابى سخت است و (مؤمنان را) از جانب خدا آمرزش و خشنودى است و زندگانى دنیا جز کالاى فریبنده نیست

مقداد
میهمان
مقداد
24 شهریور ، 1402

سلام وقت بخیر خواهش میکنم مسئولین محترم در تصمیم خود بابت افزایش دادن شهریه متغیر تجدید نظر کنند ، ما واقعا توان پرداخت این مبالغ رو نداریم، بعضی ها شاغل نیست و از پول یارانه امرار معاش می‌کنند این یک ظلم بزرگ است

مشفق
میهمان
مشفق
24 شهریور ، 1402

من اگه مجبور به ترک تحصیل بشم هرگز باعث و بانیشو نمیبخشم

محمدرضا
میهمان
محمدرضا
24 شهریور ، 1402

چرا باید شهریه اضافه بشه وقتی کیفیتی درکار نیست.اگر قرار بود شهریه بالا بدیم میرفتیم آزاد.پیام نور ک ن کلاسی تشکیل میشه ن امکاناتی داره.وقتی میخوان آزمون میان ترم بگیرن دانشگاه ما حتی برگه ی a4هم به دانشجو نمیده میگه خودتون برگه بیارین.سوالها رو خودمون هم باید بنویسیم.مگه هزینه یه برگه آ۴و کپی چقدره.متاسفم از این همه بی عدالتی و بی انصافی.خدا ازتون نگذره.

ناشناس
میهمان
ناشناس
24 شهریور ، 1402

سلام لطفاً هزینه شهریه کم کنید یک سری ها توان مالی ندارند که بخوان این هزینه پرداخت کنند

ناشناس
میهمان
ناشناس
24 شهریور ، 1402

بالا رفتن شهریه فقط وقتی درسته که کیفیت تدریس و امکانات دانشگاه هم بالا رفته باشه. با امکانات و شرایط فعلی این افزایش اصلا عادلانه نیست!

9
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x