کد خبر: 53136

تاریخ بروزرسانی : 1398/04/04

افزایش شهریه دکتری دانشگاه پيام نور سال تحصیلی 99-98 نداریم

منابع آزمون دکتری

افزایش شهریه دکتری سال تحصیلی 99-98 دانشگاه پيام نور نداریم

افزایش شهریه دکتری دانشگاه پيام نور سال تحصیلی 99-98 نداریم

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، طبق اعلام رسمی معاون اداري، مالي و عمراني دانشگاه پيام نور ، افزایش شهریه دکتری دانشگاه پيام نور سال تحصیلی 99-98 نداریم.

معاون اداري، مالي و عمراني دانشگاه پيام نور گفت: دانشگاه پيام نور در مقطع دکتري هيچ افزايش شهريه اي نداشته است.
طبق اعلام روابط عمومي دانشگاه پيام نور، دکتر عليزاده افزود: دانشجويان مقطع دکتري دانشگاه پيام نور مانند ساير دانشگاه‌هاي دولتي مادامي که دانشجو هستند بايد شهريه ثابت ترم‌هاي خود را پرداخت کنند(شهریه دکتری پیام نور). دانشگاه پیام نور هیچ افزایش شهریه‌ای برای دانشجویان نداشته است، جز افزایش شهریه‌ای که سالانه ۱۰ درصدی که برای تمام دانشجویان اعمال شده است.
وي با بيان اينکه در اساسنامه دانشگاه به اين موضوع اشاره نشده است که دانشجو، بابت ترم‌هايي که در دانشگاه حضور دارد، شهريه پرداخت نکند، گفت: دانشگاه هيچ زمان کاري انجام نمي‌دهد که خارج از ضوابط و مقررات دانشگاه باشد و براي دانشجو مشکل ايجاد شود.
وي در پايان يادآور شد: شهريه ثابت مقطع دکتري دانشگاه پيام نور نسبت به ديگر دانشگاه‌هاي دولتي پايين‌تر است و دانشگاه براي کمک به دانشجويان براي پرداخت شهريه، تسهيلات وام با کارمزد 2 درصد و مهلت بازپرداخت طولاني مدت (48 ماه) فراهم کرده است.

مطلب پیشنهادی :  آمار جدید انتخاب رشته کنندگان آزمون دکتری

دکتر محمد رضا زمانی با اشاره به اهمیت وام شهریه دانشجویی گفت: هفته آینده برای تسهیل وام شهریه دانشجویی با یک بانک جدید تفاهم نامه امضاء خواهیم کرد و همچنین در سال تحصیلی جدید وام دانشجویی این دانشگاه بیش از 2 برابرافزایش خواهد داشت.

زمان و مکان مصاحبه دکتری 98 دانشگاه پیام نور

 

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احمدی
میهمان
احمدی
24 تیر ، 1398

با سلام
دروغی بیش نیست. بنده دانشجوی دکتری دانشگاه پیام نور هستم. متاسفانه در ابتدای نمیسال اول 98-97 افزایش شهریه اعمال شد اما با کمال تعجب بعد از پایان امتحانات نیمسال دوم 98-97 و نداشتن هیچگونه بدهی شهریه ای مشاهده کردیم که برای نیمسال دوم ما را 31 میلیون ریال بدهکار کردند. این افزایش غیر قانونی و غیر معقول بدون هیچ توجیهی صورت گرفته است بطوری که اکثر دانشجویان قصد انصراف از تحصیل را دارند. آخاه کجای دنیا و حتی کدام دانشگاه ایران اقدام به این کار کرد؟؟؟؟؟؟ شهریه از 63 میلیون ریال رسید به حدود 95 میلیون ریال. چه امکاناتی و کدامین اساتید. جا حتی برای نماز خواندن نداره این چند اتاقی که مهیا کردند به اسم مرکز تحصیلات تکمیلی. قصد انصراف از تحصیل و همزمان شکایت به دیوان عدالت اداری و مطالبه همه هزینه های ترم های قبل را دارم.

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x