کد خبر: 53426

تاریخ بروزرسانی : 1398/04/27

ظرفیت سازی دانشگاه آزاد برای دانشجویان دکتری غیرتهرانی

منابع آزمون دکتری

ظرفیت سازی دانشگاه آزاد برای دانشجویان دکتری غیرتهرانی

ظرفیت سازی دانشگاه آزاد برای دانشجویان دکتری غیرتهرانی

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، ظرفیت سازی دانشگاه آزاد برای دانشجویان دکتری غیرتهرانی بطوریکه تعداد زیادی از متقاضیان آزمون دکتری که در شهرستان زندگی می کردند برای استفاده از ظرفیت های دانشگاه آزاد اسلامی در اقصی نقاط کشور واحد های دانشگاه آزاد را انتخاب کردند تا در همان شهر خودشان ادامه تحصیل دهند.

یکی از دانشجویان علوم سیاسی در این خصوص گفت: در دانشگاه دولتی شهید بهشتی و دانشگاه تهران برای انتخاب رشته مجاز شدم اما به دلیل اینکه در تبریز زندگی می کنم و دانشگاه های سراسری تهران و شهید بهشتی واحد دانشگاهی در مقطع دکتری در شهرستان ارومیه نداشتند از ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی استفاده کردم و برای انجام مصاحبه آزمون دکتری به تهران سفر کردم.

وی افزود: در شهرستان ارومیه زندگی می کنم و دانشگاه آزاد اسلامی در تبریز در مقطع دکتری علوم سیاسی دانشجو پذیرش می کند و به همین خاطر این دانشگاه را انتخاب کردم.

مطلب پیشنهادی :  آمار جدید انتخاب رشته کنندگان آزمون دکتری

دانشجو رشته علوم سیاسی در این خصوص گفت: سهمیه حضور در دانشگاه سراسری شهید بهشتی و دانشگاه تهران را کسب کردم و برای انتخاب رشته مجاز شدم اما به دلیل اینکه نمی توانستم در مقطع دکتری در شهر تهران تحصیل کنم از ظرفیت دانشگاه آزاد استفاده کردم و در آزمون ثبت نام کردم تا در استان محل اقامتم یعنی تبریز ادامه تحصیل دهم.

به گفته مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی، برگزاری آزمون دکتری تخصصی سال آینده هم به صورت متمرکز و ویژه برگزار خواهد شد تا سطح کیفی برگزاری مصاحبه دکتری بیشتر شود.

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سحر
میهمان
سحر
31 تیر ، 1398

همه که نمی توانند تهران زندگی کنند .امکانات را به مراکز استان ها بیاورید

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x