کد خبر: 53465

تاریخ بروزرسانی : 1402/06/29

ظرفیت پذیرش دکتری دانشگاه لرستان 98

منابع آزمون دکتری

ظرفیت پذیرش دکتری دانشگاه لرستان 98

ظرفیت پذیرش دکتری دانشگاه لرستان

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان از ظرفیت پذیرش دکتری دانشگاه لرستان 98 خبر داد و گفت: امسال ۷۳۱ داوطلب در مصاحبه دکتری این دانشگاه شرکت داشته اند.

حسن نایب زاده دوشنبه در این رابطه به خبرنگاران گفت: از ۲۰ خردادماه تا ۲۴ تیرماه ۹۸، مصاحبه‌های داوطلبان دکترای تخصصی رشته‌های مختلف دانشگاه لرستان، برگزار شد. وی ادامه داد: دکترای تخصصی امسال دانشگاه لرستان (سال ۹۸)، شامل تعداد ۲۵ رشته، ۴۱ گرایش تحصیلی و ۵۶ کد رشته محل، می‌شود.

اسامی پذیرفته شدگان بدون آزمون دکتری دانشگاه لرستان – استعدادهای درخشان

نایب زاده، افزود: امسال، تعداد ۳۰۵۷ نفر از طریق سازمان سنجش آموزش عالی کشور برای مصاحبه دکترای تخصصی رشته‌های مختلف تحصیلی، به دانشگاه لرستان معرفی شدند که از این تعداد، ۷۳۱ نفر، برای مصاحبه، به دانشگاه لرستان مراجعه کردند(آمار داوطلبان مجاز به انتخاب رشته آزمون دکتری 98).

مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان، بیان کرد: تعداد ۱۷۰ نفر از اعضای هیئت علمی در قالب مصاحبه کننده و بیش از ۱۰۰ نفر از کارکنان دانشگاه لرستان در قالب عوامل اجرایی، در برگزاری مصاحبه‌های رشته‌های تحصیلی مختلف دانشگاه لرستان (مقطع دکترا، سال ۹۸)، مشارکت داشتند.

وی عنوان کرد: از تعداد ۷۳۱ نفر داوطلب مراجعه کننده برای مصاحبه دکتری ۶۴ نفر مربوط به دانشکده اقتصاد، ۲۰۸ نفر مربوط به دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی، ۱۸۳ نفر مربوط به دانشکده علوم پایه، ۸۶ نفر مربوط به دانشکده فنی و مهندسی و ۱۹۰ نفر مربوط به دانشکده ادبیات و علوم انسانی بوده است(آمار نهایی انتخاب رشته دکتری سراسری 98 + اینفوگرافیک).

مطلب پیشنهادی :  اطلاعیه و آیین نامه پذیرش دکتری بدون آزمون به شیوه استاد محور دانشگاه امیرکبیر ۱۴۰۳

نایب زاده یادآور شد: از تعداد ۷۳۱ نفر که برای مصاحبه دکترای تخصصی رشته‌های مختلف تحصیلی سال ۹۸، به دانشگاه لرستان مراجعه کردند، تعداد پذیرفته شدگان نهایی دکتری این دانشگاه، ۱۵۶ نفر خواهد بود که از این تعداد در دانشکده اقتصاد ۸ نفر، دانشکده ادبیات و علوم انسانی ۴۹ نفر، دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی ۴۳ نفر، دانشکده فنی و مهندسی ۱۵ نفر و در دانشکده علوم پایه ۴۱ نفر پذیرش می‌شوند.

وی، اظهار داشت: امسال برای مصاحبه شوندگان غیربومی، تسهیلات اسکان از جمله تعداد دو خوابگاه برای خواهران و برادران و روزهای مشخصی نیز برای جاماندگان از مصاحبه دکترای تخصصی رشته‌های تحصیلی مختلف، در نظر گرفته شد.

نایب زاده، گفت: همچنین، امکانات پذیرایی مختلف دیگری از جمله تهیه بیش از ۱۵۰۰ وعده غذایی نهار برای داوطلبان صورت گرفت و تلاش تیم مدیریتی دانشگاه لرستان، در این جهت بوده است که شرایط مناسی برای داوطلبان ایجاد شود و خوشبختانه، اقدامات خوبی در این راستا، انجام شد.

سرفصلهای آزمون دکتری

سرفصل های آزمون دکتری گروه علوم انسانی

سرفصلهای آزمون دکتری مجموعه فنی و مهندسی

سرفصلهای آزمون دکتری علوم پایه

سرفصلهای آزمون دکتری کشاورزی و منابع طبیعی

سرفصلهای آزمون دکتری زبان

سرفصلهای آزمون دکتری هنر

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کاربران ناشناس
میهمان
کاربران ناشناس
1 مرداد ، 1398

گروه ادبیات از هر نظر عالی بودند
دست مریزاد دارن واقعا

منتظر
میهمان
منتظر
1 مرداد ، 1398

دانشکده ادبیات که واقعا برنامه ریزی ، برخورد و پذیرایشون عالی بود دست مریزاد

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x