کد خبر: 4784

تاریخ بروزرسانی : 1400/03/25

فاند دکتری:ادامه تحصیل در خارج

منابع آزمون دکتری

فاند دکتری:ادامه تحصیل در خارج

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری فاند دکتری:ادامه تحصیل در خارج یکی از دغدغه های داوطلبان دکتری است. بخش مهم و نگران کننده در فرایند پذیرش، معمولا گرفتن فاند است.از آنجا که گرفتن فاند،جزئیات و انواع مختلفی در دانشگاه های مختلف دارد،لازم است برای کسب اطلاعات دقیق به بخش Fund دانشگاه مورد نظر مراجعه کنید. دانشگاه های اروپایی شهریه ای نمیگیرند ولی فاند هم نمیدهند.البته دانشگاه های کانادایی و آمریکایی معمولا بدون فاند کسی را در دوره دکتری جذب نمیکنند.

*شما در ازای کمکی که در زمینه های پژوهشی و یا تدریس به استاد خود میکنید مبلغی را به عنوان دستیار تحقیق (RA) و یا دستیار تدریس (TA) دریافت میکنید.

*نهاد تصمیم گیرنده نهایی برای دادن فاند، دانشگاه است.

جزئیات انواع بورسیه تحصیلی

گرنت

گرنت کمک هزینه تحصیلی است که دانشجو با این کمک هزینه فقط ملزم به درس خواندن می باشد.

 گرنت پژوهی (GRANT)چیست؟ 

بورسیه تحصیلی

بورسیه تحصیلی به دانشجویان ممتاز تعلق میگیرد. بورسیه تحصیلی به عنوان کمک هزینه تحصیلی به دانشجو تعلق می گیرد و باعث رشد دانشجو میگردد. در این نوع از بورسیه بخش یا کل شهریه دانشجو پرداخت میگردد.

دستیار تحصیلات تکمیلی

این نوع به دانشجویان دوره کارشناسی ارشد و دکتری تعلق میگیرد. شامل دستیار تحقیقات ، دستیار استاد و دستیار اداری اجرایی می باشد . حقوق دریافتی در این نوع بین 10 تا 22 هزار دلار در سال می باشد .

دستیار استاد

این کمک هزینه از طریق مدیرگروه و یا اساتید دانشگاه ها ارائه میشود . این کمک هزینه از منابع مالی خارج از دانشگاه از سازمان ها و شرکت ها بابت انجام پروژه تحقیقاتی تامین میشود .

دستیار تحقیقات

کمک هزینه های این نوع را می توانید از اساتید در رشته خود دریافت نموده و الزاما فقط از طریق استاد راهنما ارائه نمی شود. حوزه فعالیت توسط استاد راهنما مشخص می شود .

کارآموزی

کاراموزی در حین تحصیل اتفاق می افتد و به عنوان یک کار نیمه وقت برای دانشجو در نظر گرفته میشود . این نوع برای افزایش مهارت دانشجو می باشد . علاوه بر درامد به عنوان سابقه کار در نظر گرفته میشود .

فرصت های مطالعاتی

برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری رخ میدهد و راهی برای تقویت علمی دانشجویان می باشد.

 افزایش فرصت های مطالعاتی در دوره دکتری

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
astrosa202
میهمان
astrosa202
23 شهریور ، 1397

ملاک بنده برای معتبر بودن مدرک فقط قبولی در آزمون سازمان سنجش است . بنده مدارک پولی دانشگاههای داخلی که بر اساس قبولی در آزمون سازمان سنحش میباشد را معتبر میدانم اما مدارک پولی دانشگاههای خارجی باید ممنوع بشود . زیرا جمعیت زیادی از کشور در دانشگاههای اروپایی یا کانادا مشغول به تحصیل هستند و زمانیکه فارغ التحصیل میشوند کارایی و کیفیت لازم را ندارند .درد بزرگ کشور مدرک گرایی و نبود کارایی و‌ کیفیت است که صدمات جبران ناپذیری به سیستم اداری و صنعت کشور زده است .

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x