کد خبر: 56101

تاریخ بروزرسانی : 1402/07/06

فروش سوالات مقطع دکتری

منابع آزمون دکتری

سوالات متداول انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

فروش سوالات مقطع دکتری

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، در پی دریافت پرونده شکایت یکی از دانشگاه‌های شهرستان لاهیجان مبنی بر اینکه فردی در یکی از شبکه های اجتماعی اقدام به انتشار سوالات امتحانی یکی از رشته‌ها در مقطع دکتری قبل از برگزاری امتحان نموده است، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ “قاسم جانعلی‌پور” افزود: ماموران پلیس فتا با اقدامات فنی و رصد دقیق فضای مجازی، متهم این پرونده را شناسایی و با هماهنگی قضائی وی را دستگیر کرد.

وی با بیان اینکه متهم دستگیر شده از دانشجویان مقطع دکترای این دانشگاه است، گفت: وی در تحقیقات پلیس ابتدا با ارائه مطالب ضد و نقیض منکر ارتباط خود با این پرونده شد اما پس از مواجهه با دلایل و مدارک به جرم خود اعتراف کرد.
سرهنگ جانعلی‌پور تصریح کرد: متهم ۳۶ ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان گفت: شهروندان می‌توانند هرگونه هنجارشکنی و بی‌قانونی در فضای مجازی را از طریق سایت www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی به پلیس اطلاع‌رسانی کنند.

تدوین آیین نامه پیشگیری از تقلب علمی

۶۵ مورد افراد سعی کردند دستگاه با خودشان بیاورند

پورعباس درباره تقلب در کنکور گفت: البته ۶۵ مورد افراد سعی کردند دستگاه با خودشان بیاورند اما این موارد تخلف بود و تقلب گسترده نداشتیم. یک مورد پاسخنامه شبهه دار هم پیدا نشد.
 
رئیس سازمان سنجش درباره قرنطینه سوالات آزمون‌های ارشد و دکتری گفت: مخزن اصلی که کاملاً غیرقابل نفوذ است، مخزن بعدی که در استان‌ها هستند نیز دارای چند لایه محافظتی کامل هستند. سیستم‌های کامل نظارتی برقرار است و برای دوره‌های ارشد و دکتری حدود ۴۰۰ کدرشته و دفترچه متفاوت وجود دارد.

وی برای اصلاح فرایند تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌ها گفت: زمانی فرایند تحصیلات تکمیلی اصلاح می‌شود که دوره دکتری به جای اینکه یک پایه آموزشی باشد و در آن پژوهش‌هایی صورت گیرد، برعکس شود یعنی به یک دوره پژوهشی تبدیل شود که در آن یک سری آموزش‌هایی انجام می‌شود.

مطلب پیشنهادی :  فراخوان پذیرش بدون آزمون در مقطع دکتری دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان سال 1403

سرفصلهای آزمون دکتری

سرفصل های آزمون دکتری گروه علوم انسانی

سرفصلهای آزمون دکتری مجموعه فنی و مهندسی

سرفصلهای آزمون دکتری علوم پایه

سرفصلهای آزمون دکتری کشاورزی و منابع طبیعی

سرفصلهای آزمون دکتری زبان

سرفصلهای آزمون دکتری هنر

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
5 1 رای
امتیاز بدهید
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهمان
میهمان
مهمان
6 مهر ، 1402

مگه چقدر دارند دکتری می گیرند با این جمعیت رو به کاهش چهار نفر هم که می خواهند ادامه تحصیل بدهند براشون شرط وشروط می زارند. دیگه شما باید پول بدید تا مردم درس بخوانند هم لیسانس همچنین با این مشکلات معیشتی که درس خواندن واقعا برای کشور مهم است.

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x