کد خبر: 55270

تاریخ بروزرسانی : 1400/11/26

فریب داوطلبان آزمون دکتری 99

منابع آزمون دکتری

فریب داوطلبان آزمون دکتری

فریب داوطلبان آزمون دکتری 99

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، به نقل خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، حدود یک هفته دیگر آزمون دوره دکتری تخصصی یعنی در هشتم اسفندماه برگزار می‌شود ولی همچنان موسسات کنکوری با وعده و وعیدهای واهی به دنبال فریب داوطلبان این آزمون در آخرین لحظات هستند.

اخیرا یکی از این موسسات به متقاضی آزمون خواستار ارائه خدماتی در این زمینه شده است. کارشناسان این موسسه در این اظهار کردند که در فرصت باقیمانده سوالات شبیه‌سازی شده در دو درس زبان و استعداد تحصیلی را در دسترس قرار می‌دهد. آن‌ها مدعی شدند که این سوالات تا 80 درصد مشابه سوالات آزمون سراسری دکتری است و داوطلبان می‌توانند تا 30 درصد نمرات این دو درس را ارتقا دهند.

این موسسه حتی وعده داده که می‌تواند در رزومه سازی کمک کند تا قبول‌شدگان نتایج بهتری را کسب کنند.

کارشناس این موسسه در پاسخ به این پرسش که چطور در یک هفته چنین چیزی ممکن است، پاسخ داد: مجاز شدن در آزمون که کاری ندارد مهم مصاحبه  دکتری است که با دسترسی موسسه به اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها می‌تواند موانع را از سر راه دانشجو بردارد.

مطلب پیشنهادی :  تمدید انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد اسلامی سال ۱۴۰۳

این موسسه این خدمات را با دریافت 25 میلیون تومان ارائه می‌دهد و قبل از قبولی 15 میلیون را دریافت می‌کند و مابقی را بعد از قبولی دریافت خواهد کرد.

اینها تنها گوشه‌ای از کلاهبرداری‌ها در این زمینه است که باید چاره‌ای برای آنها اندیشیده شود، مراجعی که به این موسسات اجازه فعالیت می‌دهند و ناظرانی که به ادامه کار آنها نظارت می‌کنند باید پاسخ دهند که چگونه چنین چیزی ممکن است؟

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x