کد خبر: 52860

تاریخ بروزرسانی : 1398/03/19

فهرست مجلات دارای اعتبار و نامعتبر دانشگاه آزاد

منابع آزمون دکتری

مجلات دارای اعتبار و نامعتبر دانشگاه آزاد

فهرست مجلات دارای اعتبار و نامعتبر دانشگاه آزاد

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، فهرست مجلات دارای اعتبار و نامعتبر دانشگاه آزاد توسط این دانشگاه برای اطلاع دانشجویان منتشر شد.

در راستای کیفی‌سازی انتشار مقالات دارای اعتبار و اهمیت آن در رتبه‌بندی دانشگاه آزاد اسلامی در سطوح ملی و بین‌المللی، در پی ارائه فهرست «مجلات دارای اعتبار» و «مجلات و انتشارات جعلی و نامعتبر» در دی ماه ۱۳۹۷، پژوهشگاه و شبکه‌های آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی اقدام به به‌روزرسانی این فهرست کرده که به ترتیب با کدهای ۹۸/۲ و ۹۸/۲۰ در وب سایت به نشانی http://rsh.rvp.iau.ir برای بهره‌برداری واحدهای دانشگاهی ارائه شده است.

فهرست مجلات دارای اعتبار، حاصل هم‌اندیشی و همکاری با صاحب‌نظران دانشگاه آزاد اسلامی، کمیسیون‌های تخصصی هیئت ممیزه و متخصصانی از دانشگاه‌های دولتی و با در نظر گرفتن بخشنامه‌های مرتبط با دانشگاه است(تفاوت مقاله ژورنالی و کنفرانسی).

این فهرست شامل چهار مجموعه با تفکیک موضوعی و جمعاً دارای ۲۰۹۰۴ عنوان مجله به شرح زیر است:

• Arts & Humanities Citation Index

• Social Sciences Citation Index

• Science Citation Index Expanded

مطلب پیشنهادی :  آمار داوطلبان انتخاب رشته کننده 67 هزار نفر

• Emerging Sources Citation Index

در این زمینه با توجه به لزوم و اهمیت ارائه دستاوردهای علمی دانشگاه در مجلات معتبر، جلسات کمیته تخصصی اعتبارسنجی نشریات علمی هر سه ماه یک بار تشکیل خواهد شد و نتایج حاصل از آن به اطلاع واحدهای دانشگاهی، اعضای هیئت علمی، دانشجویان و کلیه نویسندگان مقالات علمی خواهد رسید.

همواره جدیدترین نسخه فهرست مورد بهره‌برداری و استفاده قرار گرفته و این فهرست ملاک تشخیص خواهد بود.

کلیه موارد موجود در اطلاعیه مورخ ۹۷/۱۰/۲۵ (به‌روزرسانی فهرست مجلات و انتشارات جعلی و نامعتبر و معرفی فهرست مجلات دارای اعتبار) که به اطلاع تمام واحدهای دانشگاهی رسیده، به قوت خود باقی بوده و همچنان ملاک عمل خواهد بود. در صورت عدم توجه به فهرست مذکور، تمام مسئولیت بر عهده نویسنده خواهد بود(کارگاه مقاله نویسی به نفع افراد سودجو).

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x