کد خبر: 59258

تاریخ بروزرسانی : 1401/02/22

مراحل قبولی در آزمون دکتری

منابع آزمون دکتری

مراحل قبولی در آزمون دکتری

به گزارش پایگاه خبر آمون دکتری، زمان آزمون دکتری، هفته اول اسفند ماه است. بنابراین برای قبولی در آزمون دکتری لازم است داوطلبان کنکور دکتری سراسری و دانشگاه آزاد در اسفند ماه در جلسه آزمون حاضر شوند.برای ورود به دوره دکتری نیاز است تمامی داوطلبان فارغ التحصیل کارشناسی ارشد در هر رشته و گرایشی برای ورود به دوره دکتری تخصصی، معتبرترین و بهترین منابع آزمون دکتری(دریافت رایگان سرفصلهای آزمون دکتری) را قبل از شرکت در آزمون دکتری مطالعه نمایند.

در همین راستا مجموعه دکترا تست با بیش از ۱۰ سال سابقه حرفه ای در این زمینه جهت آشنایی با بهترین منابع کنکور دکتری در خدمت شما داوطلبین عزیز می باشد تا بتواند بهترین منابع و کتب را به شما معرفی نماید.تصور اشتباهی که میان بسیاری از دانش آموختگان دکتری وجود دارد بر آنست که موفقیت و کسب رتبه قبولی در کنکور دکتری بسیار سخت است و مسیر دشواری پیش روی آنان قرار گرفته است. اکثر ابهام داوطلبین گرامی در رابطه با زمان ثبت نام در کنکور دکتری، شرایط و ضوابط ثبت نام، تفاوت میان دکتری دانشگاه سراسری و دانشگاه آزاد، بهترین و معتبرترین منابع دکتری سراسری و آزاد، طریقه موفقیت در مصاحبه دکتری و دیگر پرسش های متداولیست که در قبولی در آزمون دکتری آنها تاثیر بسیاری خواهد داشت. در این وبسایت تخصصی سعی بر آن داریم تا جامع ترین منابع کنکور مقطع دکتری در تمامی رشته ها از جمله علوم پزشکی٬ علوم انسانی ٬ علوم پایه ٬ گروه فنی و مهندسی ٬ گروه کشاورزی ٬ گروه هنر ٬ گروه دامپزشکی و گروه زبان را معرفی نماییم. پس از شرکت در آزمون و پذیرش ابتدایی در آن داوطلبین بایستی خود را برای جلسه مصاحبه آماده کنند مجموعه دکترا تست در کنار شما قرار خواهد گرفت تا در پذیرش نهایی و امتیازات مورد نیاز خود در آن جلسه اطلاعات کافی را داشته باشید فراموش نکنید چاپ کتاب و بردن آن در جلسه مصاحبه و همچنین راهنمای تبدیل پایان نامه به کتاب را می توانید از طریق کارشناسان مجموعه جویا شوید.
نکته مهمی که نیاز است قبل از مطالعه منابع مدنظر داشته باشید پیش از سال ۱۳۹۶ ثبت نام در کنکور مقطع دکتری دانشگاه آزاد و سراسری تفکیک شده و جدا از یکدیگر انجام و برگزار میشد اما از سال ۱۳۹۶ به بعد آزمون های دانشگاه های سراسری و آزاد مقطع دکتری با هم ادغام شد. بطوریکه داوطلبان کنکور دکتری تنها نیاز است یک دفترچه ثبت نام آزمون تهیه نموده و در یک آزمون مشترک شرکت نمایند. از آنجایی که سوالات یکسان و یکنواخت طراحی می شود داوطلبان شرکت در آزمون دکتری برای موفقیت در این کنکور بایستی منابع یکسانی را تهیه و مطالعه نمایند.

مطلب پیشنهادی :  سری چهارم اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری 1403
مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x