کد خبر: 67361

تاریخ بروزرسانی : 1402/02/30

اطلاعیه شماره یک مصاحبه‌ی دکتری تخصصی سال ۱۴۰۲ دانشگاه شهید چمران اهواز

منابع آزمون دکتری

مصاحبه‌ی دکتری تخصصی سال ۱۴۰۲ دانشگاه شهید چمران اهواز

اطلاعیه شماره یک مصاحبه‌ی دکتری سال ۱۴۰۲ دانشگاه شهید چمران اهواز

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، به اطلاع معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت کد رشته محل‌های تحصیلی آزمون ورودی دوره‌ی دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال  ۱۴۰۲می‌رساند نحوه‌ی نام‌نویسی، ارسال مدارک و زمان انجام مصاحبه‌ی دکتری تخصصی سال ۱۴۰۲ دانشگاه شهید چمران اهواز این داوطلبان متعاقباً از طریق پورتال دانشگاه شهید چمران اهواز اعلام می‌شود.

 لذا درباره مصاحبه‌ی دکتری تخصصی سال ۱۴۰۲ دانشگاه شهید چمران اهواز از هرگونه مراجعه حضوری یا تماس با این مدیریت خودداری نمایید.

دانشگاه شهید چمران اهواز با نام قدیمی دانشگاه جُنْدی‌‌شاپور یک دانشگاه دولتی در کلان‌شهر اهواز، چهارمین دانشگاه بزرگ کشور و بزرگ‌ترین دانشگاه در جنوب ایران است. دانشگاه شهید چمران به دلیل امکانات گسترده و فضای آموزشی بسیار وسیع از معتبرترین دانشگاه‌های ایران می‌باشد. این دانشگاه با ۱۵ دانشکده و ۱ پردیس دانشگاهی، یکی از ۱۰ دانشگاه برتر جامع کشور محسوب می‌شود که در سال ۱۳۳۲ تأسیس شد. نام قدیم این دانشگاه جندی شاپور بوده‌است. مطابق ارزیابی‌های وزارت علوم، دانشگاه شهید چمران اهواز یکی از دانشگاه‌های «سطح یک» کشور به‌شمار می‌رود.

اولین رئیس دانشگاه بعد از انقلاب

منوچهر دوایی اولین رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز پس از انقلاب نیز در این آیین اظهار کرد: دانشگاه جندی شاپور افتخار تاریخی ما و اولین مرکز فکر و پژوهش و آموزش در سطح جهان بوده است. وی افزود: یک محقق آلمانی ثابت کرده که جندی شاپور اولین مرکز آکادمیک جهان است. یکی از مراکز مهم تقویت انقلاب باشکوه دانشگاه شهید چمران است و اولین سرپرست و رئیس دانشگاه جندی شاپور بودم و آخرین کسی که دانشگاه جامع را در یک مرکزیت سرپرستی کردم. در این آئین از ۱۲ نفر از روسای سابق دانشگاه های شهید چمران اهواز تجلیل شد. بانک ملی ایران نیز ۲۵ عدد کارت هدیه ۱۰ میلیون ریالی به این مناسبت در اختیار مدیران دانشگاه چمران اهواز قرار داده تا طی برگزاری قرعه کشی به کارکنان فعلی آن اهدا شود. اجرای گروه مارش و پخش چندین کلیپ نیز از جمله برنامه های جانبی این آیین بودند.

مطلب پیشنهادی :  تمدید انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد اسلامی سال ۱۴۰۳

سعی کنید در صورت امکان کتاب تألیف کنید. جذابیت کتاب برای ارزیابان بسیار بالاست و دوست دارند دانشجویی را بپذیرند که در تألیف کتاب همکاری داشته است(ویدئو امتیاز چاپ کتاب برای مصاحبه دکتری).

آدرس: اهواز، بلوار گلستان، دانشگاه شهید چمران اهواز
کد پستی: ۶۱۳۵۷۸۳۱۵۱
شماره‌های گویا دانشگاه: ۳۳۲۲۶۶۰۰ الی ۳۳۲۲۶۶۱۴ , ۳۳۳۳۰۰۱۷
دفترچه تلفن دانشگاه
نمابر: ۳۳۲۲۶۷۷۷ پست الکترونیک: Public@scu.ac.ir
برای کلیه ی مسایل آموزشی و آزمون ها و کلاس ها با آموزش تماس بگیرید.
صرفا برای مشکلات سایت با مدیریت فناوری اطلاعات تماس بگیرید: it@scu.ac.ir

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x