کد خبر: 67488

تاریخ بروزرسانی : 1402/10/19

اطلاعیه شماره 2 مصاحبه‌ی دکتری دانشگاه شهید چمران اهواز سال ۱۴۰۲

منابع آزمون دکتری

مصاحبه‌ی دکتری دانشگاه شهید چمران اهواز سال ۱۴۰۲

اطلاعیه شماره 2 مصاحبه‌ی دکتری دانشگاه شهید چمران اهواز سال ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، به اطلاع معرفی‌شدگان آزمون دکتری تخصصی سال ۱۴۰۲ می‌رساند، انجام نام‌نویسی برای مصاحبه به‌صورت غیرحضوری از تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۲ تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۱۰ از طریق سامانه‌ی interview.scu.ac.ir و مرحله مصاحبه تخصصی در دانشگاه شهید چمران اهواز مطابق زمان بندی اعلام شده در اطلاعیه پیوست به‌صورت حضوری برگزار می‌شود.

افزوده شدن ۱۷ رشته ارشد و دکتری در دانشگاه شهید چمران اهواز

به اطلاع معرفی شدگان آزمون دکتری تخصصی سال ۱۴۰۲ می رساند به دلیل برخی مشکلات فنی در سامانه، نام نویسی از ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۳ از طریق سامانه  interview.scu.ac.ir آغاز و تا پایان روز چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۳/۱۰ ادامه خواهد داشت.

برای دریافت فایل راهنمای اطلاعیه اینجا کلیک کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر مصاحبه‌ی دکتری دانشگاه شهید چمران اهواز سال ۱۴۰۲ و جدول زمان‌بندی مصاحبه  روی لینک زیر کلیک نمایید.

جدول زمان‌بندی مصاحبه‌ی دکتری دانشگاه شهید چمران اهواز سال ۱۴۰۲

در صورتی که در مراحل ثبت نام در سامانه دچار مشکل هستید با شماره ۰۹۹۰۸۱۲۴۷۰۸ تماس حاصل فرمایید.دقت داشته باشید این شماره صرفا پاسخگوی مشکلات سامانه میباشد و در سایر موارد به اطلاعیه های دانشگاه مراجعه فرمایید.

توصیه های مهم اساتید مصاحبه کننده

تنها مدارک خواسته‌شده را همراه داشته باشید

داوطلبانی که در جلسه مصاحبه حاضر می‌شوند باید مدارک مرتبط را همراه خود داشته باشند. گاهی به دانشجویان اعلام می‌کنیم مدارک را همراه خود داشته باشند اما می‌بینیم هرچه مقاله در روزنامه چاپ شده است را همراه می‌آورند که هم برای خود زحمت درست می‌کنند و هم برای مصاحبه‌گیرنده وقت‌گیر است. بنابراین توصیه می‌کنم فقط مدارک اعلام‌شده را همراه خود داشته باشند. همچنین گواهینامه معتبر زبان مثل آیلتس و… را همراه داشته باشند، چون هر مدرک زبانی پذیرفته نیست. در مورد شرکت در کنفرانس‌ها و ثبت پتنت و اختراع برای ارائه به مصاحبه کننده دانشگاه آزاد برای مصاحبه دکتری نیز دقت کنند که مدارک خواسته‌شده را همراه داشته باشند. به داوطلبان توصیه می‌کنم به خود مسلط باشند، چراکه هرگونه استرس و نگرانی باعث می‌شود نتوانند به سوالات مصاحبه‌گیرنده پاسخ دهند. آنچه همواره در جلسه مورد توجه اساتید بوده این است که آیا فرد با ‌انگیزه برای تحصیل در دوره دکتری شرکت می‌کند یا فقط برای دریافت مدرک. تسلط به زبان نیز یک فاکتور بسیار مهم است، بنابراین دانشجویانی که تسلط به زبان بین‌المللی دارند شانس موفقیت بیشتری دارند.

مطلب پیشنهادی :  سری چهارم اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری 1403

راهنمای مصاحبه آزمون دکتری سراسری و آزاد

نکته دیگر اینکه وقتی دانشجو هیچ کار علمی در طول هشت سال تحصیل خود نداشته باشد اما ظرف یک ماه پایانی حجم زیادی از مقالات را تولید کرده باشد در ذهن مصاحبه‌گیرنده یک نکته منفی است. ما دنبال این هستیم که هدف دانشجو در دوره دکتری چیست. همچنین از دانشجویان دوره دکتری انتظار داریم تا وقتی فارغ‌التحصیل می‌شوند به مرزهای دانش اضافه کرده و تز و نظریه‌هایی ارائه دهند که مورد استناد و قبول جامعه باشد. برخی داوطلبان دوره دکتری را با ‌انگیزه به دست آوردن مدرک طی می‌کنند، بنابراین نمی‌توانند حائز شرایط پذیرش در مصاحبه دکتری باشند. در سوی مقابل نیز برخی دیگر با‌انگیزه و توانمند هستند. باید در نظر بگیرم چه کسانی وارد دوره دکتری می‌شوند، چراکه آنها سرنوشت جامعه را تغییر خواهند داد. به قول امام(ره) از دانشگاه سرنوشت یک جامعه تعیین می‌شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و جدول زمان‌بندی مصاحبه  روی لینک زیر کلیک نمایید.

جدول زمان‌بندی مصاحبه‌ی دکتری دانشگاه شهید چمران اهواز سال ۱۴۰۲

آدرس: اهواز، بلوار گلستان، دانشگاه شهید چمران اهواز
کد پستی: ۶۱۳۵۷۸۳۱۵۱
شماره‌های گویا دانشگاه: ۳۳۲۲۶۶۰۰ الی ۳۳۲۲۶۶۱۴ , ۳۳۳۳۰۰۱۷
دفترچه تلفن دانشگاه
نمابر: ۳۳۲۲۶۷۷۷ پست الکترونیک: Public@scu.ac.ir
برای کلیه ی مسایل آموزشی و آزمون ها و کلاس ها با آموزش تماس بگیرید.
صرفا برای مشکلات سایت با مدیریت فناوری اطلاعات تماس بگیرید: it@scu.ac.ir

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x