کد خبر: 62067

تاریخ بروزرسانی : 1401/03/07

مهلت ثبت نام مصاحبه دکتری سال 1401 دانشگاه خوارزمی

منابع آزمون دکتری

مصاحبه دکتری سال 1401 دانشگاه خوارزمی

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، معاونت آموزشی دانشگاه خوارزمی : داوطلبان مصاحبه دکتری سال 1401 دانشگاه خوارزمی تا ۱۰ خرداد فرصت دارند برای ثبت نام اینترنتی اقدام کنند.

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خوارزمی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: داوطلبان دوره دکتری سال ۱۴۰۱ که این دانشگاه را برای ادامه تحصیل انتخاب کرده و برای مرحله دوم (مصاحبه علمی و سنجش عملی، بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی) از طرف سازمان سنجش معرفی شده‌اند، تا ۱۰ خرداد برای ثبت اینترنتی درخواست خود برای مصاحبه فرصت دارند.

اعلام مهلت ثبت نام مصاحبه دکتری سال 1401 دانشگاه خوارزمی

در این اطلاعیه تاکید شده است داوطلبان صرفاً با استفاده از مرورگر IE به پیوند golestan.khu.ac.ir مراجعه و مطابق شیوه نامه موجود برای ثبت نام اینترنتی اقدام کنند.

توجه شود مطابق شیوه نامه ارسالی سازمان سنجش، مصاحبه صرفاً بصورت حضوری برگزار می‌شود.

راهنمای شرکت در مصاحبه دکتری سال 1401 دانشگاه خوارزمی

چه تجربه‌ای شما را کاندید خوبی برای مصاحبه دکتری کرده است؟ این سوال به شما اجازه می‌دهد تمرکزتان را روی مهارت‌های خاصی بگذارید که شاید به‌وضوح مشخص نباشند. از دوره‌هایی که برای بالا رفتن مهارت‌تان در این پروژه گذرانده‌اید بگویید.

راهنمای مصاحبه آزمون دکتری سراسری و آزاد

پروپوزال‌تان را چگونه آماده کرده‌اید؟ مصاحبه‌کننده با این پرسش‌ها به‌دنبال میزان مشارکت شما در پروژه تحقیقاتی و زمان آمادگی پروپوزال شماست. فرآیند کاریتان را مطرح کنید و بگذارید مصاحبه‌کننده در جریان کار پروپوزالتان قرار گیرد(چگونگی نگارش پروپوزال).

مطلب پیشنهادی :  تمدید انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد اسلامی سال ۱۴۰۳

در روند پروژه با چه مشکلاتی روبه‌رو شده‌اید؟ معمولا هیچ پروژه تحقیقاتی بدون مشکل و سختی پیش نمی‌رود، بنابراین در مقابل این پرسش جبهه نگیرید و تمام سختی‌های احتمالی را ذکر کنید و در این مورد کاملا صادقانه رفتار کنید.

ضعف‌ها و قوت‌هایتان کجاست؟ در پاسخ به این پرسش به ضعف‌ها و قوت‌هایی مرتبط با موضوع پروژه بپردازید و نمونه‌هایی را نام ببرید که درمورد پروژه قابل درک باشد. در انتخاب ضعف‌هایتان هم صادقانه عمل کنید و راهکاری را برای غلبه بر آن عنوان کنید.

از تجربه شکست‌هایتان در این پروژه بگویید. به‌طور قطع دوره سه تا ۶ ساله دکتری جریانی آرام و یکنواخت نیست و در این مسیر بالا و پایین‌های فراوانی به‌چشم می‌خورد و باید موانع زیادی را از پیش رو بردارید تا به مقصد برسید. مصاحبه‌کننده با این سوال به‌دنبال آن است که شما چگونه توانسته‌اید با منطق، این سختی‌ها و شکست‌ها را پشت‌سر بگذارید و از آن‌ها درس بگیرید.

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x