کد خبر: 57687

تاریخ بروزرسانی : 1402/11/17

مصاحبه دکتری پردیس های ارس، کیش و امارات

منابع آزمون دکتری

 

مصاحبه دکتری بدون آزمون و پردیس های ارس، کیش و امارات

مصاحبه دکتری پردیس های ارس، کیش و امارات

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی در خصوص نحوه و چگونگی مصاحبه دکتری پردیس های ارس، کیش و امارات اطلاعیه ای صادر کرد. به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبانی که در آزمون اختصاصی دوره دکتری تخصصی واحدهای امارات، ارس و کیش سال 1400 دانشگاه آزاد اسلامی ثبت نام کرده اند، می رساند، مصاحبه علمی این دوره به صورت مجازی از فردا آغاز خواهد شد.

در این شیوه برگزاری آزمون مصاحبه، داوطلبان لازم است برگه ورود به جلسه مصاحبه مجازی حاوی نام کاربری، کلمه عبور، تاریخ، زمان و آدرس سامانه مصاحبه را از طریق سامانه www.azmoon.org دریافت کنند. نحوه و چگونگی شرکت در آزمون (مصاحبه مجازی) و نرم افزارهای مورد نیاز در برگه ورود به جلسه اعلام خواهد شد.

از آنجایی که مصاحبه مجازی یک جلسه رسمی محسوب می شود، لذا لازم است در محیطی آرام و بدون سر و صدا با پوشش مناسب برگزار شود. ضمناً به منظور شرکت در مصاحبه مجازی وجود دوربین (webcam)  بر روی کامپیوتر و همچنین روشن بودن آن به همراه میکروفون در طول زمان مصاحبه الزامی است. به منظور جلوگیری از اکوی صدا در طول زمان مصاحبه استفاده از هدفون / هدست در طول زمان مصاحبه توصیه می شود.بر اساس اعلام این دانشگاه، تاریخ و زمان مصاحبه مجازی هر داوطلب در برگه اطلاعات ورود به جلسه مصاحبه مجازی درج شده است و داوطلبان لازم است حداقل 30 دقیقه قبل از زمان مندرج در برگه با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور خود به سامانه مصاحبه وارد شوند.

مطلب پیشنهادی :  اطلاعیه و آیین نامه پذیرش دکتری بدون آزمون به شیوه استاد محور دانشگاه امیرکبیر ۱۴۰۳

در بخش پژوهشی بالاترین امتیاز متعلق به مقالات و کتب می باشد.برای مقالات حداکثر 21 امتیاز و برای کتب حداکثر 4 امتیاز می باشد. هر چقدر در روز مصاحبه متقاضی تعداد مقالات و کتب با کیفیت تری داشته باشد از بخش مصاحبه امتیاز بیشتری دریافت میکند. اکثر متقاضیان در مصاحبه دکتری در بخش مقاله و کتاب ضعف دارند(مطالعه ی مطلب “کلمات رایج در ارسال مقالات به مجلات خارجی” توصیه میشود.) مقالات چاپ شده در مجلات ISI بالاترین امتیاز و مجلات چاپ شده در همایش ها و کنفرانس ها کمترین امتیاز را در این زمینه دارند. البته باید به این نکته نیز توجه نمایید که همه مجلات به زبان انگلیسی مجلات ISI نیستند زیرا دارای ضریب تاثیر نمی باشند.

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x