کد خبر: 57634

تاریخ بروزرسانی : 1400/03/10

مصاحبه دکتری ۱۴۰۰ دانشگاه خوارزمی

منابع آزمون دکتری

مصاحبه دکتری ۱۴۰۰ دانشگاه خوارزمی

مصاحبه دکتری ۱۴۰۰ دانشگاه خوارزمی

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، جزییات مصاحبه دکتری ۱۴۰۰ دانشگاه خوارزمی اعلام شد. داوطلبان لازم است مبلغ ۱,۲۰۰,۰۰۰ ریال (یک میلیون و دویست هزار ریال) را از طریق درگاه الکترونیکی سامانه جامع آموزشی دانشگاه خوارزمی در زمان ثبت نام غیر حضوری واریز نمایند. متقاضیانی که در چندین کد رشته ثبت نام کرده اند کافی است فقط یک بار واریز وجه نمایند. لازم است متقاضیان صفحه اینترنتی دانشکده ها را نیز مشاهده نمایند تا از نکات تکمیلی احتمالی آگاه شوند.دانشجویان سال آخر که تا 31 شهریور 1400 دانش آموخته می شوند باید نامه ای از دانشگاه محل تحصیل اخذ نمایند که معدل دروس گذرانده را در صورت نیاز ارائه نماید.

لینک ثبت نام

مدارک مصاحبه دکتری

۱- تصویر مدرک کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) و کارنامه ریزنمرات.

تبصره- تکمیل فرم ویژه داوطلبانی که دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی‌ارشد و یا دکتری حرفه‌ای بوده و حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۶/۳۱ فارغ‌التحصیل می‌شوند (اصل گواهی توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک مطابق دفترچه راهنمای شرکت در آزمون مذکور باید تأیید شود) (درصورت فعال نبودن لینک دانلود فرم ها مرورگر خودر را عوض کنید)

۲-​ تصویر مدرک کارشناسی (لیسانس) و کارنامه ریز نمرات

تبصره- آن‌ دسته از داوطلبانی که فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می‌باشند، علاوه بر اصل مدرک کارشناسی ناپیوسته می‌بایست اصل مدرک کاردانی را نیز ارائه نمایند.

۳- تصویر شناسنامه و کارت ملی برای تطبیق مشخصات شناسنامه‌ای معرفی شده با مشخصات اطلاعات ارسالی از سوی این سازمان

توجه: داوطلبانی که از سهمیه مربی استفاده می کنند، لازم است تصویر گواهی مبنی بر این که عضو هیات علمی «رسمی- قطعی» و یا «رسمی-آزمایشی» تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بوده که به تایید بالاترین مقام مسئول نیز رسیده باشد را ارائه نمایند.

مطلب پیشنهادی :  فراخوان پذیرش دکتری بدون آزمون استعدادهای درخشان دانشگاه شیراز 1403

۴- فایل فرم شماره یک تکمیل شده و تصویر کلیه مستندات مربوط به سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی و تحقیقاتی ذکر شده در فرم شماره ۱ (جهت بررسی و امتیاز دهی (درصورت فعال نبودن لینک دانلود فرم ها مرورگر خودر را عوض کنید) (امضای کارشناس در فرم در زمان بارگزاری فرم لازم نیست)

۵- داوطلبان می‌بایست مبلغ یک میلیون صد هزار ریال ( ۱۱۰۰۰۰۰ ریال) بابت هزینه آزمون تخصصی در زمان ثبت نام و از طریق سامانه پرداخت الکترونیکی دانشگاه در حین ثبت نام پرداخت نمایند (توجه در صورت عدم پرداخت امکان ادامه ثبت نام در سامانه وجود نخواهد داشت)

۶- داوطلبانی که از سهمیه رزمندگان، ایثارگران استفاده می‌کنند، می بایست مدارک مستند به همراه داشته باشند؛ در غیر این صورت سهمیه آزاد محسوب خواهند شد.

۷- داوطلبانی که از سهمیه مربیان (رسمی یا رسمی آزمایشی) استفاده کرده اند، مدارک مستند (کپی حکم کارگزینی و معرفی نامه از دانشگاه محل خدمت با امضاء بالاترین مقام مسئول به همراه داشته باشند. لازم به ذکر است سهمیه مذکور مختص مربیان شاغل در دانشگاه های سراسری دولتی می باشد.

www.phdphd.org

 

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x