کد خبر: 67301

تاریخ بروزرسانی : 1402/07/12

اطلاعیه شماره ۱: مصاحبه دکتری ۱۴۰۲ دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی

منابع آزمون دکتری

اطلاعیه شماره ۱: مصاحبه دکتری ۱۴۰۲ دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی

اطلاعیه شماره ۱: مصاحبه دکتری ۱۴۰۲ دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، با آرزوی موفقیت، به اطلاع کلیه معرفی شدگان چند برابر ظرفیت آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۴۰۲ رشته ­­های مختلف این دانشگاه می­رساند ثبت نام غیرحضوری و بارگذاری مدارک برای شرکت در جلسه مصاحبه علمی طی روزهای سه شنبه مورخ دوم خرداد ماه تا آخر وقت روز چهارشنبه مورخ سوم خرداد ماه ۱۴۰۲ انجام خواهد شد. اطلاعیه ­های تکمیلی و جزئیات ثبت نام الکترونیکی مصاحبه به زودی از طریق همین تارنما در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

مشاوره ضبط شده مصاحبه دکتری (براساس آخرین تغییرات شاخص های مصاحبه دکتری)

یادآور می­شود برنامه زمانی برگزاری مصاحبه دکتری ۱۴۰۲ دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی در کد رشته محل های این دانشگاه منطبق با برنامه زمانی اعلام شده از طرف سازمان سنجش آموزش کشور خواهد بود. لازم است داوطلبان گرامی جهت اطلاع دقیق از جزئیات زمان و نحوه برگزاری جلسات مصاحبه و مدارک مورد نیاز دانشکده (پس از تکمیل ثبت نام غیرحضوری در زمان مقرر) به تارنمای دانشکده مربوطه مراجعه نمایند.

توصیه های مهم

بحث رزومه پژوهشی و داشتن رزومه قوی یکی از نقاط قوت کلیدی است که حتماً باید آن را داشته باشید. طی چند سال اخیر شاهد هستیم که مجلات هایجک، کم اعتبار و بی اعتبار بسیار زیاد شده‌اند و دانشجویان برای آنکه نشان بدهند مقاله دارند حاضر می شوند مقالات شان را در مجلاتی چاپ کنند که هیچ اعتبار علمی ندارند. به همین دلیل یک نوع جهت گیری منفی نسبت به کسانی که مقالاتشان را در مجلات با اعتبار پایین چاپ کرده‌اند بین اساتید ایجاد شده است. سعی کنید در انتخاب مجله‌ای که مقاله تان را می فرستید بسیار دقت کنید. مجلات معتبر به معنای رزومه قوی تر هستند(رزومه نویسی حرفه ای ویژه داوطلبان آزمون دکتری).

مطلب پیشنهادی :  تمدید انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد اسلامی سال ۱۴۰۳

اگر مهارت‌های خاصی مثل زبان انگلیسی (یا زبان‌های دیگر) یا مهارت های فناورانه دارید چنانچه فرصتی پیش آمد حتما روی آنها تمرکز کنید. در جلسه دکترا نشان دهید که روحیه معلمی برای استاد شدن و تدریس در دانشگاه‌ها و روحیه پژوهش گری برای انجام تز دکترا را دارید(300 واژه ی زبان انگلیسی پرتکرار آزمون دکتری).

اینکه آمادگی سؤالات عجیب وغریب را داشته باشید! اگر سؤال عجیبی پرسیدند نگران نشوید؛ ممکن است یکی از استادان از شما بپرسد که اصلاً چرا آمدید این رشته، برو دانشگاهی که کارشناسی ارشد خواندید. ممکن است با لحن خیلی قاطع هم این را به شما بگوید. یا مثلاً به شما بگوید به نظرت سنت خیلی کم نیست برای دکترا (یا برعکس ممکن است بپرسند که سن و سالت برای دکتری خیلی زیاد نیست؟). در این مواقع آرامشتان را حفظ کنید؛ چرا که بسیاری از این سؤالات، تکنیک هایی برای سنجش روحیه و توان شما در موقعیت‌های فشار روانی هستند. در چنین شرایطی شما باید با متانت و حفظ آرامش متناسب با سؤالی که استاد می پرسد جواب بدهید(ویدئو نقش زبان بدن در مصاحبه آزمون دکتری)

مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه

کد پستی : ۱۹۶۹۷۶۴۴۹۹
صندوق پستی: ۴۴۱۶-۱۵۸۷۵
پست الکترونیکی : pgraduate@kntu.ac.ir
آدرس: تهران- میرداماد غربی – پلاک ۴۷۰- سازمان مرکزی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی- طبقه همکف
مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
5 1 رای
امتیاز بدهید
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سامان
میهمان
سامان
24 آذر ، 1402

در زمینه پیشرفت علم و کارگاه های آموزشی این‌مرکز شایان ذکر است که اساتیدی بسیار مجرب و صاحب سبک‌ دارد که اکثر آن ها مرتبط با صنعت و فضای کار هستند و حامی طرح و ایده های دوستان دانشجو هستند (البته نظر شخصی بنده این چنین است با توجه به برخورد و استفاده از اساتید گران قدر آن مرکز)

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x