کد خبر: 57598

تاریخ بروزرسانی : 1400/03/02

مصاحبه دکتری 1400 دانشگاه علامه طباطبائی

منابع آزمون دکتری

مصاحبه دکتری 1400 دانشگاه علامه طباطبائی

مصاحبه دکتری 1400 دانشگاه علامه طباطبائی

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، اطلاعیه مصاحبه دکتری 1400 دانشگاه علامه طباطبائی اعلام شد. براساس آن داوطللبان میتوانند براساس کد رشته هایی که از طرف سازمان سنجش آموزش کشور به دانشگاه معرفی شده اند از تاریخ ۱۴۰۰/۰۳/۰۲ لغایت ۱۴۰۰/۰۳/۰۴ با مراجعه به سایت آزمون دانشگاه به نشانی https://azmoon.atu.ac.ir نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

مصاحبه به صورت آنلاین (برخط) و تصویری مطابق زمانبندی اعلام شده در کارت آزمون برگزار می‌شود و داوطلبان موظفند به صورت آنلاین (برخط) و تصویری در روز و ساعت تعیین شده حضور یابند.داوطلبان در طول مدت مصاحبه ملزم به حضور به صورت آنلاین (برخط) و تصویری می‌باشد و مجاز به قطع تصویر بدون اجازه رییس هیات مصاحبه کننده نیستند.

*چنانچه داوطلب نخواهد و یا نتواند ارتباط به شیوه آنلاین (برخط) و تصویری را برای مصاحبه برقرار کند، به منزله غیبت و انصراف از مصاحبه تلقی می‌شود.

مصاحبه از پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون نیمه متمرکز دکتری از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۳/۱۹ لغایت چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ برای هر رشته برگزار خواهد شد.امتیاز بررسی سوابق علمی و مصاحبه شیوه آموزشی – پژوهشی ۵۰ است که ۲۰ امتیاز مربوط به آموزشی و پژوهشی، ۳۰ امتیاز به مصاحبه اختصاص داده شده است.اگر داوطلبی در یک رشته امتحانی (گرایش یکسان) در دوره‌های مختلف (روزانه، شبانه و پردیس دانشگاهی) در یک جلسه مصاحبه حاضر شود، برای تمامی دوره‌ها نمره مصاحبه یکسان درج می‌شود.

مطلب پیشنهادی :  تمدید انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد اسلامی سال ۱۴۰۳

هزینه ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه علامه طباطبایی مبلغ ۱/۵۰۰/۰۰۰ ریال (یکصد و پنجاه هزار تومان) بابت هزینه ثبت نام برای هر رشته و گرایش در تمامی دوره‌ها (روزانه، شبانه و پردیس دانشگاهی) است.

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x