کد خبر: 56885

تاریخ بروزرسانی : 1400/09/23

مصاحبه دکتری 99 دانشگاه شیراز + استعداد درخشان

منابع آزمون دکتری

مصاحبه دکتری 99 دانشگاه شیراز

فراخوان پذیرش دانشجوی ممتاز (بدون آزمون) در مقطع دکتری برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دانشگاه شیراز تمدید شد.

گفتنی است، به دلیل تقاضا‌های فراوان متقاضیان و مشکلات موجود به علت شیوع بیماری کرونا، درخواست پذیرش دانشجوی ممتاز در مقطع دکتری ۲۹ شهریور ماه برای آخرین مرتبه تمدید می‌شود. این تاریخ غیر قابل تمدید است.

متقاضیان تا شنبه ۲۹ شهریور ماه تمام درخواست‌ها بررسی و برای بخش‌ها و دانشکده‌ها ارسال شده و بخش‌ها نیز پس از بررسی، با متقاضیانی که تمام شرایط را دارند تماس گرفته و تاریخ مصاحبه را اعلام می‌ کند.

دانشجویان می‌توانند سوالات خود را به پست الکترونیک به آدرس grasch@shirazu.ac.ir ارسال کنند و مشکل خود را با ذکر نام و نام خانوادگی، رشته مورد تقاضا و شماره تماس و قید متقاضی پذیرش ممتازین مقطع دکتری ۹۹، مطرح نموده و پاسخ خود را دریافت کنند.

چگونگی ثبت نام معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت دکتری 99 جهت ورود به مصاحبه

متن اطلاعیه   

فرم مشخصات داوطلب 

لینک ثبت نام   

داوطلبان گرامی برای شرکت در مصاحبه دکتری نیمه متمرکز سال 99 دانشگاه شیراز نیاز به ثبت نام اینترنتی و کلیک بر روی لینک ثبت نام  دارند. بهتر است جهت ورود به ثبت نام از مرورگر اینترنت اکسپلورر استفاده نمایید. پس از تکمیل اطلاعات، یک شناسه و رمز کاربری به شما اختصاص داده خواهد شد. شناسه و رمز کاربری را یادداشت کرده و در نگهداری آن دقت نمایید. با مراجعه به لینک “سیستم اتوماسیون آموزشی دانشجویی” به آدرس  و وارد کردن شناسه و رمز کاربری خود در این قسمت وارد مراحل ثبت نام شوید. در قسمت فرایند ثبت نام با توجه به رشته های موجود، رشته مورد نظر خود را انتخاب نمایید.)

مطلب پیشنهادی :  آمار جدید انتخاب رشته کنندگان آزمون دکتری

به دلیل مشکلات اینترنتی ثبت نام داوطلبان تا اخر شب روز یک شنبه 99/30/6 تمدید شد. داوطلبانی که در مرحله دوم به دانشگاه شیراز معرفی شده اند از امشب می توانند ثبت نام خود را انجام دهند.

سوالات خود را به پست الکترونیکی  grasch@shirazu.ac.ir   ارسال کنید .  

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x