کد خبر: 53185

تاریخ بروزرسانی : 1401/09/17

منابع دکتری زبان

منابع آزمون دکتری

منابع دکتری زبان

منابع دکتری زبان

بعد از یکپارچه کردن آزمون دکتری دانشگاه‌های سراسری و آزاد، این رقابت سخت‌تر از قبل هم شد، البته بعضی از داوطلبان معتقدند که با یکی شدن سرفصل‌های آزمون دکتری برای دانشگاه آزاد و دانشگاه سراسری کار ساده‌تری از قبل در پیش دارند، که درست هم هست، شما برای شرکت در آزمون دکتری تخصصی سال 99 ، چه برای دانشگاه‌های سراسری و چه برای قبولی در دانشگاه آزاد، منابع یکسانی را باید بخوانید و بلد باشید.
سرفصل‌های بخش عمومی در منابع دکتری زبان یکسان است. برای دکتری زبان دفترچه سوالات عمومی کاملا یکسان است و در همه رشته‌های آن گروه مشابه است. تمام داوطلبان شرکت‌کننده برای دکتری زبان دو دفترچه دریافت می‌کنند که دفترچه اول برای سوالات اختصاصی و دفترچه شماره دو مربوط به سوالات زبان و سوالات استعداد تحصیلی است.

محتویات دفترچه شماره دو ؛ دروس عمومی :

1.زبان انگلیسی

2.استعداد تحصیلی

در اینجا منابع دکتری زبان برای تمام رشته های این گروه را بر اساس آخرین تغییرات و پرتکرارترین سرفصل های مصوب وزارت علوم مشاهده میکنید ، طبق جدول زیر برای دیدن منابع دکتری زبان روی رشته های زیر کلیک کنید:

منابع دکتری گروه زبان
منابع دکتری آموزش زبان انگلیسی
منابع دکتری زبان و ادبیات انگلیسی
منابع دکتری ترجمه
منابع دکتری زبان شناسی همگانی
منابع دکتری فرهنگ و زبانهای باستانی
منابع دکتری آموزش زبان فرانسه
منابع دکتری ادبیات فرانسه
منابع دکتری آموزش زبان روسی
منابع دکتری آموزش زبان آلمانی

تذکر مهم : هرگونه استفاده مادی از مطالب پایگاه خبری آزمون دکتری ، شرعاً حرام بوده و این پایگاه هیچگونه رضایتی در این مورد ندارد. تنها راه استفاده از مطالب سایت نشر به صورت رایگان ، بدون تغییر در محتوای فایل و با ذکر منبع لینک دار می باشد.
گزارش تخلف : اگر مطلبی در پایگاه خبری آزمون دکتری مشاهده کردید که متعلق به شماست و از انتشار عمومی آن رضایت ندارید کافیست با ما در ارتباط باشید و با ذکر لینک پست و ارائه مدارک کافی ، جهت حذف سریعتر مطلب اقدام کنید.

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x