کد خبر: 54558

تاریخ بروزرسانی : 1399/04/25

مهلت ثبت نام وام دانشجویان دکتری در دانشگاه محقق اردبیلی 98

منابع آزمون دکتری

اسامی معرفی شدگان به مصاحبه دکتری بدون آزمون 97 دانشگاه محقق اردبیلی

مهلت ثبت نام وام دانشجویان دکتری در دانشگاه محقق اردبیلی 98

به گزارشک پایگاه خبری آزمون دکتری (https://phdphd.org) ،دانشگاه محقق اردبیلی مهلت ثبت نام وام دانشجویان دوره دکتری را تا ۲۵ آذر امسال اعلام کرد . این وام ویژه دانشجویان کم بضاعت است و شامل دانشجویان شاغل نمی‌شود.

دانشجویان متقاضی وام که برای اولین بار است قصد دریافت وام دارند، قبل از ثبت نام لازم است در پورتال صندوق رفاه دانشجویان ثبت نام کرده و برای خود پرونده تشکیل دهند. دانشجویان متقاضی تا تاریخ اعلام شده فرصت دارند مدارک خود را جهت دریافت وام به کارشناسان اداره رفاه دانشجویی مستقر در دانشکده‌ها ارائه دهند.

اعلام زمان ثبت نام وام شهریه دانشجویی

«عدم اشتغال به کاری که مستلزم دریافت اجرت می‌باشد. (به استثنای کار دانشجویی)» این جمله بند چهارم آئین نامه جدید صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم است. براساس این قانون، به دانشجویان شاغل هیچ‌گونه وامی از این صندوق تعلق نمی‌گیرد. در همین خصوص رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اعلام کرده است که در صندوق رفاه مکلف به پرداخت وام بیمه دانشجویان دکتری نیستیم، اما پرداخت آن را نیز حذف نکردیم. این در حالی است که مهرماه سال گذشته رئیس صندوق رفاه دانشجویی خبر داده بود که وام صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ویژه دانشجویان دکتری غیرشاغل است.
ب

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x