کد خبر: 7546

تاریخ بروزرسانی : 1396/06/27

نتایج اولیه دکتری ۹۶ اعلام شد

منابع آزمون دکتری

کارنامه نتایج انتخاب رشته و وضعیت علمی داوطلبان در هر کد رشته محل آزمون دکتری «Ph.D» نیمه متمرکز سال ۹۶ منتشر شد و مرحله مصاحبه از ۹ خرداد تا ۲۰ تیرماه برگزار می گردد.

داوطلبانی که براساس کارنامه نتایج اولیه آزمون سال ۱۳۹۶ مجاز به انتخاب رشته شده اند و کدرشته محل‌های انتخابی خود را در سایت این سازمان ثبت کرده اند می توانند کارنامه نتیجه انتخاب رشته خود را که بر روی ‌سایت سازمان سنجش www.sanjesh.org  قرار گرفته است را مشاهده نمایند.

کلیه داوطلبانی که در یک یا چند کد رشته محل‌ انتخابی حدنصاب نمره علمی لازم را گرفته اند باید براساس برنامه زمانبندی شده در این اطلاعیه، به همراه مدارک لازم برای انجام مصاحبه به هر یک از دانشگاهها و موسسات آموزش عالی مراجعه کنند.

طبق اعلام دفتر گسترش آموزش عالی تغییراتی درظرفیتهای بعضی ازکدرشته‌محلها انجام شده که گزینش نهایی و معرفی داوطلبان قبولی براساس ظرفیت نهایی انجام خواهد شد.

تمام داوطلبانی که انتخاب رشته نموده‌اند، وضعیت علمی آنها در کارنامه در هریک از کدرشته‌محل‌های انتخابی مشخص شده است، چنانچه داوطلبان درخصوص کارنامه اعلامی سوالاتی داشته باشند، لازم است حداکثر تا تاریخ ۹۶/۳/۱۰ فقط از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در سایت سازمان تقاضای خود را ارسال نمایند. به تقاضاهایی که به نحو دیگری و یا بعد از تاریخ فوق ارسال گردد، پاسخ داده نخواهد شد.

مطلب پیشنهادی :  سری چهارم اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری 1403

گزینش نهایی داوطلبان در هر کدرشته‌محل براساس ضوابط درج شده در دفترچه‌های راهنمای این آزمون و حدنصاب تعیین شده توسط دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در هر کدرشته محل و با توجه به اولویت کدرشته‌محل‌هایی که برای مرحله مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی معرفی شده‌اند، صورت خواهد گرفت.

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x