کد خبر: 53901

تاریخ بروزرسانی : 1402/11/19

ویدئو توصیه داوطلبان موفق درباره برنامه ریزی آزمون دکتری

ویدئو توصیه داوطلبان موفق درباره برنامه ریزی آزمون دکتری

ویدئو توصیه داوطلبان موفق درباره برنامه ریزی آزمون دکتری

53 دقیقه ویدئوی آموزشی با محتوای توصیه داوطلبان موفق درباره برنامه ریزی آزمون دکتری تقدیم شما میگردد ؛ به واسطه ی هدف اصلی مجموعه ی پایگاه خبری آزمون دکتری جهت کسب رتبه ی عالی در کنکور دکتری ، این محصول با تخفیف 90% تقدیم شما میشود :

ویدئو توصیه داوطلبان موفق درباره برنامه ریزی آزمون دکتری

فیلم آموزشی برنامه ریزی آزمون دکتری در 53 دقیقه

برای داوطلبان آزمون‌های مختلف، برنامه ریزی تحصیلی و نقشه راه، اهمیت زیادی دارد. برنامه ریزی آزمون دکتری هم به خاطر حساسیت‌هایی که این مقطع تحصیلی دارد، ویژگی‌ها و کیفیت خودش را میطلبد. تجربه کسانی که در آزمون دکتری شرکت کرده‌اند، یا تجربه برنامه ریزی آزمون دکتری داشته اند، می‌تواند کمک زیادی به شما بکند و زمان لازم برای برنامه ریزی را کاهش دهد. در عین حال، شما را از موفق بودن این برنامه، مطمئن می‌کند. یکی از مشکلاتی که بعد از برنامه ریزی پیش می‌آید ، عدم اطمینان به برنامه‌ی ریخته شده است. در این فیلم آموزشی 53 دقیقه ای، به نکات و روش‌هایی اشاره می‌کنیم که بتوانید سریع تر به برنامه ریزی اصلی برسید. برای این که پیش از آزمون، هنگام و بعد از آن، آرامش بیشتری داشته باشید، این فیلم را به شما توصیه می‌کنیم.

برای مشاوره رایگان فقط کافیه شماره 09306406058 را لمس کنید.

برنامه ریزی با متدهای نوین روانشناسی انگیزشی

فرمانده برنامه ریزی، خود شما هستید!

قبل از هر کاری، باید نقش خودتان را به عنوان برنامه ریز اصلی قبول کنید. تنها کسی که می‌تواند بیشترین کمک را به شما بکند، خودتان هستید. شمایید که ضعف و قوت خودتان را در یک مبحث درسی یا میزان یادگیری خودتان را می‌فهمید. یک مشاور، فقط می‌تواند به شما کمک کند نقاط قوت و ضعف خود را بشناسید. این که تصمیم بگیرید واقعاً یکی از این ضعف‌ها را برطرف کنید، یا روی نقطه قوت‌هایتان کار کنید، با خودتان است. نقش خودتان را به عنوان نفر اول تصمیم گیری، بپذیرید.
توصیه‌های مشاوران، بخشی از تجربیات آن‌هاست. شما هم می‌توانید تجربه دیگری باشید، که تصمیم جدیدی می‌گیرید. نمونه‌های موفق، صرفاً به شما راهکار می‌دهد. تصمیم با شماست.

ویدئو توصیه داوطلبان موفق درباره برنامه ریزی آزمون دکتری

توصیه‌های داوطلبان موفق درباره برنامه ریزی آزمون دکتری

شنیدن و استفاده کردن از تجربیات داوطلبان موفق آزمون دکتری، خطاهای شما را کمتر می‌کند. آنها با تلاش زیاد، توانسته اند مسیری را طی کنند که شما برایش برنامه ریزی می‌کنید. در بین تجربیات آنها، ممکن است نکته‌هایی باشد که انجام داده اید. یا در حال انجام آنها هستید. اما یک نکته کوچک، می‌تواند شما را از مسیر اصلی دور کند. پس بهتر است این نکته‌ها را با هم مرور کنیم.

زمان خودتان را پیدا کنید!

به عنوان مثال، یکی از این توصیه‌ها، انتخاب ساعت‌های مطالعه است. مثلاً شما در هفته می‌خواهید 20 ساعت برای درس خواندن زمان بگذارید. این زمان، می‌تواند بیشتر یا کمتر باشد. اما تعیین کردن این زمان، حیاتی است. گاهی لازم است برای به دست آوردن زمان کافی، بخشی از کارهای روزمره تان را کم کنید. یا از خوابتان بزنید، و صبح‌ها زودتر بیدار شوید. تفریحات خود را کمتر کنید، یا سراغ تفریحاتی بروید که وقت کمتری از شما می‌گیرند. ورزش کردن را حتماً به لیست کارهای روزمره تان اضافه کنید. اگر بدن شما کم بیاورد، ذهنتان هیچ کمکی به شما نمی‌کند. اما تعیین این زمان، و تعهد به آن اهمیت حیاتی دارد.
شما با انتخاب این زمان، تعیین می‌کنید که چه میزان از نقطه قوت و ضعف‌های خود را پوشش داده اید. آیا زمان کافی برای تقویت کردن نقاط ضعف خودتان دارید؟ یا تمرکزتان را باید روی قوی تر کردن نقطه قوت‌ها بگذارید؟ و این همان نکته ای است که اگر در نظر نگیریم، می تواند وقت زیادی از شما تلف کند.

برنامه ریزی با متدهای نوین روانشناسی انگیزشی

در این ویدئو به چه مواردی پرداخته میشود؟

زمان زیادی تا برگزاری آزمون دکتری 99 باقی نمانده است. بهترین کار، کاهش زمان برای پیش آماده سازی است. گاهی لازم است که در زمان صرفه جویی کنیم و به جای این که چرخ را دوباره اختراع کنیم، از متخصصان این حوزه، کمک بگیریم. این کمک، می‌تواند باعث صرفه جویی شما در هزینه ، وقت و انرژی شما شود:

•  برنامه ریزی ویژه آزمون دکتری
•  عدم نگرش درست = عدم موفقیت در آزمون دکتری
•  برنامه ریزی و نقش آن در قبولی آزمون
•  چرا جمع بندی و مرور برای آزمون دکتری مهم است؟

برای مشاوره رایگان فقط کافیه شماره 09306406058 را لمس کنید.

برای دریافت این محصول کلیک کنید.

نظر داوطلبان

تقسیم بندی زمان با توجه به نقاط ضعف و قوت

برنامه ریزی، لیست برنامه‌هایی است که اولویت بندی شده اند. اولویت خود را در بهبود نقاط ضعف و قوت، بنویسید. گاهی وقت‌ها، فرصت کافی برای تقویت نقاط ضعف برای آزمون دکتری نیست و گاهی نیز نمی‌توان به سادگی از کنار آنها گذشت. همه اینها به رشته تحصیلی و میزان تلاش شما بستگی دارد.
بعد از این که لیست اولویت‌های خود را نوشتید، و مطمئن شدید که نیازهای شما را به خوبی برطرف می‌کند، اولویت‌های خودتان را در زمان‌های تعیین شده، تقسیم کنید. این تقسیم بندی را طوری انجام بدهید که زمان مناسبی برای هر درس باشد.

حواستان به اولویت‌هایتان باشد

هر روز، اولویت‌های همان روز را مشخص کنید. برنامه ریزی کردن بدون این که به آن توجه کنیم، سودی ندارد. وقت کافی برای تعیین اولویت‌های روزانه بگذارید. ذهنتان را برای آنها آماده و کارتان را شروع کنید. ذهن آماده، کلید موفقیت در مطالعه است.
به طور هفتگی هم اولویت‌های خودتان را بررسی کنید و ببینید که چند درصد موفقیت در انجام برنامه ریزی و پیشرفت تحصیلی داشته اید. گاهی ممکن است با توجه به اولویت‌ها، ساعت مطالعه خودتان در بعضی از درس‌ها، کاهش یا افزایش بدهید.

بهترین منابع آزمون دکتری چیست؟

قانون حذف کردن برای برنامه ریزی

یکی از بزرگترین مشکلات در هنگام مدیریت زمان و برنامه ریزی برای آزمون دکتری، وقت‌های تلف شده است. یعنی نمی‌توانیم وقت کمتری تلف کنیم. در مقابل وقت زیادی را صرف کارهای معمولی می‌کنیم. بنابراین هر چه قدر هم که زمان بیدار ماندن، یا پشت میز بودن را بالاتر ببریم، اتفاق جدیدی نمی‌افتد.
اولین کاری که می‌کنید، حذف کردن فعالیت‌هایی است که احتیاجی به آنها ندارید. مثلاً شبکه‌های اجتماعی، نباید وقت شما را بگیرند. چرخ زدن در سایت‌های مختلف برای پیدا کردن راه حل مناسب، اگرچه کارساز است، اما بعد از مدتی می‌تواند وقت شما را تلف کند. قاتلان وقت خودتان را در این فیلم آموزشی برنامه ریزی آزمون دکتری می‌توانید مشاهده کنید.

فیلم آموزشی را چه طور تهیه کنیم؟

این فیلم آموزشی برنامه ریزی دکتری در 53 دقیقه تهیه شده است. نکته‌هایی در مورد برنامه ریزی درسی، اولویت بندی تحصیلی و نکته‌هایی مهم از زبان داوطلبان موفق آزمون دکتری گفته شده است.  در صورتی که مایل هستید این فیلم را داشته باشید، کافی است که از طریق لینک زیر، اقدام به خرید نمایید. در زمان خودتان صرفه جویی کنید، و از آزمون و خطا کردن نجات پیدا کنید. این فیلم آموزشی، راه‌هایی را به شما پیشنهاد می‌دهد که زمان بیشتری را برای درس خواندن داشته باشید. در عین حال، بتوانید از موفقیت برنامه ریزی خود مطمئن شوید.

 

هرآنچه درباره دکتری بدون آزمون
( استعداد درخشان )
لازم است بدانید :

اطلاعیه های دکتری بدون آزمون
( استعداد درخشان )

سوالات مصاحبه دکتری مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی پردیس کیش دانشگاه تهران

جدیدترین آیین نامه دکتری بدون آزمون ( استعداد درخشان )

راهنمای مصاحبه آزمون دکتری سراسری و آزاد

پذیرش بدون آزمون دانشگاه ها در سال تحصیلی 1403 -1402

کسب حداکثر امتیاز مصاحبه دکتری

چگونه در مصاحبه دکتری پذیرفته شویم؟ ؛ کارگاه آموزش و مشاوره

 

5 1 رای
امتیاز بدهید
guest
5 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مونسی
میهمان
مونسی
2 دی ، 1402

استفاده کردم ممنون عالی بود

کاربران ناشناس
میهمان
کاربران ناشناس
23 اسفند ، 1398

سلام .هر چه میخوام وارد بشم برای خرید .میگه ایمیل صحیح نمیباشد

پروین
میهمان
پروین
31 شهریور ، 1398

سلام
من چطور میتونم از برنامه ریزی استفاده کنم؟ چون فقط 1 ساعت در روز میتونم درس بخونم و شاغلم
ممنونم

5
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x