کد خبر: 53983

تاریخ بروزرسانی : 1400/09/01

اطلاعیه پذيرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامي دکتری 98

منابع آزمون دکتری

انتخاب رشته و پذیرش دکتری 98 دانشگاه آزاد

اطلاعیه پذيرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامي دکتری 98

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری (PhdPhd.org) ، اطلاعیه ی سازمان سنجش برای پذيرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامي دکتری 98 منتشر شد.

كليه داوطلباني كه از رشته‌هاي دانشگاه آزاد اسلامي انتخاب رشته نموده و در رديف معرفي‌شدگان براي مراحل مصاحبه در رشته‌هاي آن دانشگاه قرارگرفته اند:

1-چنانچه مشخصات آنان به عنوان پذیرفته شده نهایی اعلام گردیده لازم است براي اطلاع از زمان و چگونگي ثبت‌نام در واحدهاي دانشگاهي محل پذيرش وهمچنین مشاهده کارنامه نتایج نهایی به پايگاه اطلاع‌رساني مركز سنجش و پذيرش اين دانشگاه به نشاني: مراجعه نمايند.

2-کلیه داوطلبان درخصوص هرگونه سوال دررابطه بانتایج این دانشگاه می توانند به بخش “ارتباط باما” مندرج درسایت دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس https://azmoon.iau.ac.ir  مراجعه نمایند. (خوابگاه دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی)

جزئیات آزمون زبان ای پی تی دانشگاه آزاد EPT

با توجه به كنترل هاي متعدد و بررسي‌هاي انجام شده از صحت نتايج اعلام شده اطمينان حاصل شده است؛ مع‌الوصف، داوطلبان پس از دريافت كارنامه نتايج نهايي آزمون از طريق سايت، درصورتي كه درباره مندرجات كارنامه مذكور سوالي داشته باشند، مي‌توانند حداكثر تا تاريخ 98/06/14 منحصراً از طريق سيستم پاسخگويي اينترنتي در سايت سازمان اقدام نمايند و يا با شماره تلفن‌ 42163-021 تماس حاصل نمايند و از ارسال نامه پستي و مراجعه حضوري اكيداً خودداري نمايند. بديهي است به كليه مواردي كه از طريق ديگري صورت پذیرد و يا بعد از تاريخ 98/06/14  انجام پذیرد، ترتيب اثر داده نخواهد شد. (راهنمای پذیرفته شدگان دکتری با آزمون سال 1398 دانشگاه آزاد اسلامی)

مطلب پیشنهادی :  رشته امر به معروف و نهی از منکر، دانشجوی دکتری می‌گیرد
مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x