کد خبر: 32638

تاریخ بروزرسانی : 1399/01/03

فهرست پذيرفته‌شدگان دکتری بدون آزمون 97 دانشگاه صنعتی اصفهان

منابع آزمون دکتری
پذيرفته‌شدگان دکتری بدون آزمون 97 دانشگاه صنعتی اصفهان

 

با كمال مسرت به استحضار پذيرفته شدگان بدون آزمون دكتري كه فهرست ايشان در ذيل آمده است مي رساند مرحله پذيرش ايشان همزمان با پذيرفته شدگان آزمون دكتري سازمان سنجش در اداره آموزش دانشگاه صنعتي اصفهان انجام خواهد شد.

ضروري است قبل ازمراجعه به اداره آموزش و حداكثر تا روز ثبت نام، فرم تكميل شده صلاحيت عمومي به مركز تحصيلات تكميلي ( واقع در ساختمان مركزي اتاق 275 ) تحويل گردد.

ضمنا تاريخ پذيرش 1396/6/11 خواهد بود . ( برای دانلود اطلاعیه پذیرش اینجا کلیک کنید. )

 

دانلود فهرست پذيرفته‌شدگان دکتری بدون آزمون 97 دانشگاه صنعتی اصفهان

 

راهنماي تكميل فرم صلاحيت عمومي و مدارك مورد نياز ويژه پذيرفته‌شدگان بدون آزمون

1- فرم مشخصات بررسي صلاحيت عمومي (یک نسخه اصلي همراه با الصاق عكس + دو نسخه كپي از نسخه عكس‌دار)

2- تصوير كامل از تمام صفحات شناسنامه(يك سري)

3- تصوير پشت و روي كارت ملي (يك سري)

4- اصل فيش پرداختي به مبلغ 350000 ريال ( سي و پنج هزار تومان ) به حساب 2172119001003 یا 4001021101007489 يا شماره شباي IR 77 0100 0040 0102 1101 0074 89 نزد بانک ملی ایران – خزانه‌داری کل

 

توجه : فرم صلاحيت عمومي فقط به مركز تحصيلات تكميلي تحويل شود . از دادن آن به اداره آموزش همراه با ساير مدارك ثبت نام خودداري گردد .

تذکر 1 : لازم است دانشجو در ابتدا با مراجعه به وبگاه ،http://golestan.iut.ac.irراهنمای پذیرش اینترنتی را مطالعه نموده و سپس با انجام مراحل پذیرش اینترنتی (اسکن و آپلود مدارک با کیفیت خوب مطابق راهنمای پذیرش)، پرداختهای اینترنتی شامل هزینه خدمات جانبی (کارت دانشجویی، تشکیل پرونده الکترونیکی و پرونده بهداشتی( و شهریه )دانشجویان شهریه دار) با استفاده از کارتهای شتاب به وسیله رمز دوم قبل از حضور در دانشگاه جهت کاهش زمان پذیرش، گرفتن پرینتهای مربوطه و در ساعت اعلام شده طبق گزارش 260 سیستم گلستان با دردست داشتن مدارک مورد نیاز جهت پذیرش به اداره کل آموزش دانشگاه مراجعه نماید.
تذکر 2: اکیداً توصیه میگردد جهت جلوگیری از بروز مشکلات آموزشی، پذیرش اینترنتی قبل از حضور در دانشگاه انجام گیرد.
تذکر 3:از آنجا که مدارکی که در هنگام پذیرش به اداره آموزش تحویل می شود تا پایان تحصیلات عودت داده نمی شود، توصیه میشود دانشجویان گرامی کپی و کپی برابر با اصل از مدارک تحصیلی تحویلی را تهیه و نزد خود نگه دارند.
تذکر 4: دانشجویان عزیز جهت رویت کلیه اطلاعیه های مربوط به تسهیلات رفاهی (اسکان، تغذیه، وام کمک هزینه تحصیلی و غیره) به آدرس: و دانشجویان آموزش الکترونیکی جهت مشاهده اطلاعیه های تکمیلی مربوطه پس از انجام مراحل پذیرش و ثبت نام به آدرس: http://learn.iut.ac.ir و دانشجویان پردیس به آدرس: http://pardis.iut.ac.ir مراجعه نمایند.
تذکر 5: دانشجویان گرامی لازم است جهت طرح پایش سلامت جسم در سایت ثبت نام نموده و با در دست داشتن کارت دانشجویی هوشمند به مرکز بهداشت و درمان مراجعه و برای پایش سلامت روان از شنبه تا چهارشنبه ترم جاری (از ساعت 8 الی 12 و 13 الی 15) به محل مرکز مشاوره و خدمات روان شناختی دانشگاه مراجعه نمایند. لازم به ذکر است تکمیل مدارک و مراجعه به مدیریت بهداشت و درمان و مرکز مشاوره و خدمات روان شناختی جهت دریافت شناسنامه سلامت برای کلیه دانشجویان جدید الورود الزامی است.

مطلب پیشنهادی :  پذیرش ۵۳ درصد به روش دکتری استاد محور
مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکتری بدون آزمون
میهمان
دکتری بدون آزمون
5 شهریور ، 1397

یه توضیح بدم در خصوص بدون آزمون. اون نمره ای که با عنوان نمره کتبی در اعلام نتایج اولیه دیدین، تاثیری در قبولی یا عدم قبولی نداره. اون فقط یک سنجش بود برای اینکه مشخص بشه کیا میتونن دعوت بشن. برای قبولی یا عدم قبولی ملاک فقط اون فرم ارزیابی هست که دقیقا ۱۰۰ نمره داره.
در بدون آزمون فقط و فقط اون ۱۰۰ نمره فرم هست که مشخص میکنه کی قبول میشه.
هر چند اون نمره کتبی اولیه برگرفته از معدل ها هست و خود معدل در فرم ارزیابی وجود داره و حداکثر ۱۱ نمره داره.

پس کاری به اون نمره کتبی اولیه نداشته باشید.

دکتری جامعه شناسی
میهمان
دکتری جامعه شناسی
5 شهریور ، 1397

سلام بنده نمره 1145 در رشته جامعه شناسی داشتم برای تبریز زنجان و خلخال مصاحبه دادم آموزش محور بودم پایان نامه نداشتم مقاله هم نداشتم فقط ازم سوال درسی پرسیدن که 50 درصد جواب درست دادم با توجه به اینکه سهمیه 25 درصدی دارم آیا امکان قبولی دارم البته از تبریز و زنجان با سهمیه دعوت به مصاحبه شده بودم ولی از خلخال بدون سهمیه دانشگاه آزاد؟

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x