کد خبر: 65394

تاریخ بروزرسانی : 1401/11/29

پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه ولایت 1402

منابع آزمون دکتری

 

پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه ولایت 1402

پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه ولایت 1402

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، دانشگاه ولایت مطابق با آئین‌نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی دکتری و کارشناسی ارشد ابلاغیه شماره 2/307862 مورخ1401/10/17 وزارت علوم، تحقیقات در تمامی رشته/گرایش‌های دوره کارشناسی ارشد دانشگاه ولایت که در سال تحصیلی 1403/1402 دارای ظرفیت پذیرش روزانه از طریق کنکور آزمون دکتری و کارشناسی ارشد هستند، از میان دانشجویان و دانش‌آموختگان دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد پیوسته، دانشجو می­ پذیرد.

شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه ولایت

شرایط ثبت نام متقاضیان پذیرش بدون کنکور مقطع دکتری دانشگاه ولایت به شرح زیر است:

ماده ۱: دانشگاه اختیار دارد حداکثر معادل بیست درصد از ظرفیت پذیرش با آزمون شیوه آموزشی – پژوهشی دوره روزانه دکتری خود در هر کد رشته محل تحصیل را از بین دانش آموختگان دوره کارشناسی ارشد داخل کشور و مورد تأیید وزارت به صورت مازاد بر ظرفیت بارعایت شرایط زیر پذیرش کند.

۱-۱- داشتن میانگین کل 16 و بالاتر در دوره کارشناسی و میانگین کل 17 و بالاتر بدون احتساب نمره پایان نامه در دوره کارشناسی ارشد؛

۲-۱- بیش از دو سال از تاریخ دانش آموختگی متقاضی نگذشته باشد؛

۳-۱- کسب حداقل 70 امتیاز از فعالیت‌های آموزشی پژوهشی و مصاحبه مطابق جدول ارزشیابی آیین نامه دکتری استعداد درخشان (کسب حداقل 10 امتیاز از ردیف شماره 1 بخش امتیازات پژوهشی و کسب حداقل 4 امتیاز از ردیف شماره 11 مربوط به مدرک زبان بخش امتیازات آموزشی الزامی است.

تبصره ۱: دانشگاه پیام نور، آزاد اسلامی، غیردولتی – غیرانتفاعی و پردیس‌های بین الملل (خودگردان) مجاز به استفاده از این آیین نامه برای پذیرش استعدادهای درخشان در دوره دکتری نیستند.

تبصره ۲: پذیرش دانش آموختگان حائز شرایط این آیین نامه بدون پرداخت شهریه تحصیلی است.

ماده ۲: دانشگاه می تواند فقط یک بار تا اول شهریور ماه هر سال نسبت به پذیرش حائزین شرایط اقدام نماید.

اسامی پذیرفته شدگان باید توسط معاون آموزشی دانشگاه برای تأیید صلاحیت عمومی به سازمان سنجش ارسال شود و قطعی شدن ثبت نام منوط به تأیید سازمان مذکور است.

ماده ۳: پذیرش افراد مشمول این آیین نامه در همان رشته تحصیلی با رشته های تحصیلی مرتبط با رشته تحصیلی دوره کارشناسی ارشد ،متقاضی به تشخیص گروه آموزشی و تأیید شورای آموزشی دانشگاه امکان پذیر است.

ماده ۴: تغییر رشته یا محل تحصیل افراد پذیرفته شده بر اساس این آیین نامه مجاز نیست.

زمان ثبت نام دکتری بدون کنکور 1402 دانشگاه ولایت

متقاضیان محترم بایستی مدارک خود را حداکثر تا تاریخ 1401/12/12 به آدرس پستی دانشگاه ولایت ایرانشهر  ارسال نمایند.

روی پاکت حتماً قید شود: مدارک پذیرش بدون آزمون در مقطع دکتری سال تحصیلی 1402-1403

 

پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه ولایت 1402

مدارک ثبت نام دکتری استعداد درخشان دانشگاه ولایت 1402

⭐ – کپی کارت ملی و صفحه اول شناسنامه

⭐ – کپی کارت دانشجویی

⭐ – کارنامه تحصیلی مقطع کارشناسی – کارشناسی ارشد

⭐ – فرم ثبت نام تکمیل شده توسط متقاضی که پس از تأیید کارشناس آموزش دانشکده، توسط معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه امضا و مهر شده است.

⭐ – رسید واریز هزینه ثبت نام

 هزینه ثبت نام برای دانشجویان دانشگاه ولایت به مبلغ یک میلیون و پانصد هزار ریال و برای سایر دانشجویان به مبلغ دو میلیون ریال بایستی از طریق سامانه پرداخت اینترنتی و یا به شماره حساب به نام درآمدهای اختصاصی دانشگاه پرداخت نمایند.

⭐ – مدارک ارسالی و مبلغ واریز شده بابت هزینه ثبت نام در صورت انصراف یا عدم پذیرش مسترد نخواهد شد.

مطلب پیشنهادی :  اعلام تاریخ نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری 1403

⭐ – متقاضیانی که در فرم ثبت نام رشته گرایش‌هایی از دو دانشکده متفاوت را انتخاب نموده اند (به عنوان نمونه گرایش‌های مرتبط با گروه مهندسی برق و مهندسی عمران بایستی) از کلیه مدارک مذکور دو سری تهیه و همراه هم در یک پاکت ارسال نمایند. ضمناً هزینه ثبت نام نیز می‌بایست به صورت جداگانه پرداخت و دو رسید واریزی همراه مدارک ارسال گردد.

⭐ – در صورت مخدوش بودن فرم ثبت نام یا نقص در مدارک، لازم پرونده ارسالی از فرایند بررسی خارج خواهد شد.

⭐ – مهلت ارسال مدارک تحویل به پست 1401/11/30 است. ( نشانی: استان سیستان و بلوچستان، شهرستان ایرانشهر، کیلومتر ۵ بزرگراه شهید مرادی ، دانشگاه ولایت
)

رشته‌های دکتری بدون آزمون دانشگاه ولایت

رشته‌های دارای پذیرش دکتری بدون کنکور (استعدادهای درخشان) دانشگاه ولایت برای سال تحصیلی 1402-1403 به شرح زیر است:

رشته تحصیلی : زبان و ادبیات فارسی          گرایش : زبان و ادبیات فارسی

❓ مهلت ثبت نام دکتری استعداد درخشان دانشگاه ولایت تا چه تاریخی است؟

متقاضیان محترم بایستی مدارک خود را حداکثر تا تاریخ 1401/12/12 به آدرس پستی دانشگاه ولایت ایرانشهر  ارسال نمایند.

❓ آیا با مدرک ارشد دوره‌های غیرروزانه می‌توان در فراخوان پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه ولایت شرکت کرد؟

خیر. متقاضیان دانشگاه پیام نور، آزاد اسلامی، غیردولتی – غیرانتفاعی و پردیس‌های بین الملل (خودگردان) مجاز به ثبت نام در فراخوان این دانشگاه نیستند.

❓ هزینه ثبت نام پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه ولایت چقدر است؟

 هزینه ثبت نام برای دانشجویان دانشگاه ولایت به مبلغ یک میلیون و پانصد هزار ریال و برای سایر دانشجویان به مبلغ دو میلیون ریال بایستی از طریق سامانه پرداخت اینترنتی و یا به شماره حساب به نام درآمدهای اختصاصی دانشگاه پرداخت نمایند.

تاریخچه دانشگاه ولایت

دانشگاه ولایت در سال 1372 با عنوان ( دانشکده تربیت دبیر) وابسته به دانشگاه سیستان و بلوچستان با رشته های دبیری زبان و ادبیات فارسی ، دبیری زبان و ادبیات انگلیسی و دبیری ریاضی فعالیت خود را آغاز نمود و در سال 1380 به مرکز آموزش عالی ایرانشهر تبدیل و پس از آن نیز در سال 1386 شورای گسترش آموزش عالی با انفکاک این مرکز از دانشگاه سیستان و بلوچستان و تبدیل آن به مجتمع آموزش عالی ایرانشهر موافقت کرد؛ که با اهتمام دولت خدمت گزار و پیگیری های موکد و اقدامات برنامه ریزی شده ریاست و مدیران دانشگاه در سال 1389 و همزمان با سی و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، شورای گسترش آموزش عالی با ارتقاء مجتمع به دانشگاه ولایت موافقت قطعی به عمل آورد. این دانشگاه از سال 1387 به بعد رشد چشمگیری در همه عرصه ها داشته است که افزایش تعداد دانشکده ها از 1 به 5 و رشته ها از 7 به 29 ، افزایش جمعیت دانشجویی از 400 به 4015، گسترش فضاهای عمرانی از 5000 متر مربع به 90000 متر مربع، افزایش عضو هیات علمی از 15 به بیش از 110 نفر و جذب امکانات مناسب سخت افزاری و نرم افزاری مناسب گواه توسعه همه جانبه دانشگاه ولایت است .

نشانی: استان سیستان و بلوچستان، شهرستان ایرانشهر، کیلومتر ۵ بزرگراه شهید مرادی ، دانشگاه ولایت

تلفن: 05431251247
دورنگار: 05437212351
کد پستی: 9917638733

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x