کد خبر: 56746

تاریخ بروزرسانی : 1400/04/06

پذیرش دکتری 99 دانشگاه پیام نور

منابع آزمون دکتری

دکتری 98 دانشگاه پیام نور

پذیرش دکتری 99 دانشگاه پیام نور

به گزارش پایگاه خبری ازمون دکتری ، مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: این دانشگاه در ۴۸ رشته از بین داوطلبان پذیرفته شده در آزمون دکتری ۹۹، دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، امیرحسین بهروز مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور اظهار کرد: این دانشگاه در ۴۸ رشته در گروه‌های فنی مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی، کشاورزی، هنر و زبان‌های خارجی دانشجو می‌پذیرد.

او ادامه داد: در حال حاض دانشگاه پیام نور دارای قریب ۱۸۰۰ نفر، ظرفیت پذیرش دانشجو در مقطع دکتری است و داوطلبانی که بر اساس کارنامه اولیه، مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی شده اند، می‌توانند نسبت به ثبت کدرشته محل‌های دانشگاه پیام نور در سایت سازمان سنجش اقدام کنند.

کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی مقطع دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۳۹۹ به همراه دفترچه راهنمای انتخاب رشته در سایت سازمان سنجش منتشر شده است.

داوطلبان می‌توانند با استفاده از شماره داوطلبی یا شماره پرونده و همچنین مشخصات شناسنامه‌ای داوطلب (نام‌خانوادگی و نام، شماره شناسنامه و تاریخ تولد) کارنامه نتایج اولیه خود را مشاهده کنند. دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی این آزمون از طریق سایت سازمان سنجش از روز یکشنبه، ۲ شهریور در اختیار داوطلبان مجاز به انتخاب رشته قرار گرفته است.

مطلب پیشنهادی :  آمار جدید انتخاب رشته کنندگان آزمون دکتری

پس از انتخاب رشته اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم (مصاحبه دکتری، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و …) همراه با برنامه زمانی مراجعه به دانشگاه‌های مجری در دهه سوم شهریور از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر خواهد شد.

پذیرفته شدگان مقطع دکتری دانشگاه پیام نور می‌توانند برای پرداخت شهریه خود علاوه بر وام صندوق رفاه وزارت علوم، از تسهیلات وام قرض الحسنه این دانشگاه تا سقف ۲۰ میلیون تومان با کارمزد یک و ۴ دهم درصد استفاده کنند.

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x