کد خبر: 53849

تاریخ بروزرسانی : 1398/05/28

پرداخت مطالبات وامی ویژه دانشجویان دکتری

منابع آزمون دکتری

تمدید مهلت استفاده از وام ودیعه اجاره مسکن

پرداخت مطالبات وامی ویژه دانشجویان دکتری

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری (PhdPhd.org) ، رئیس صندوق رفاه دانشجویان از پرداخت مطالبات وامی ویژه دانشجویان دکتری خبر داد و گفت: تمامی وام‌های درخواستی دکتری در سال‌های 97 و 98 پرداخت شده و اگر موردی از عدم پرداخت وام وجود دارد، حتما ناشی از نقص مدرک است.

ناصر مطیعی رئیس صندوق رفاه دانشجویان در پاسخ به این سوال، اظهار داشت: مطالبات وام‌های دانشجویان دکتری انتقالی از سال 97 به سال 98 انجام شده و پرونده این مطالبات بسته شده است(پیگیری وام دانشجویان دکتری دانشگاه تهران).

وی توضیح داد: از ابتدای مهر 97 وام آن دسته از دانشجویان دکتری که پرونده پر کرده‌ بودند را حداکثر تا سه ماهه اول سال 98 پرداخت کرده‌ایم.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت:‌ در مواردی که مسئولیت به عهده صندوق رفاه دانشجویان بود کار را انجام داده‌ایم و در مواردی که به عهده بانک توسعه تعاون بود مقداری اختلال به وجود آمده بود که شخصاً‌ چند بار با مدیرعامل و مدیران ارشد این بانک مذاکره کرده‌ام و اکنون مشکل تقریباً حل و فصل شده است و مشغول پرداخت وام‌ها هستند(3.5 میلیون تومان وام شهریه دکتری).

مطلب پیشنهادی :  پذیرش ۵۳ درصد به روش دکتری استاد محور

مطیعی گفت:‌ در نتیجه در حال حاضر هیچ پرونده‌ وامی از دانشجویان دکتری معطل نمانده مگر اینکه نقصی در پرونده بوده است که اگر هر چه سریع‌تر نقص مدارک را برطرف و پرونده را ارسال کنند، پیگیری می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: آمادگی لازم برای پرداخت وام در صندوق رفاه دانشجویان و بانک توسعه تعاون وجود دارد و در تأمین منابع مشکلی نداریم، اما اگر کسی مدعی است که پرونده کاملی داشته و وام را نگرفته حتما مراجعه کند و موارد این چنینی را پیگیری می‌کنیم(افزایش وام شهریه دکتری در دانشگاه آزاد ؛ انگیزه ی داوطلبان).

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x