کد خبر: 8301

تاریخ بروزرسانی : 1396/06/29

پرداخت وام به همه دانشجویان دکتری در سال ۹۶

منابع آزمون دکتری

وزیر علوم اعلام کرد: امسال نسبت به سال گذشته اعتبار وام دکتری افزایش یافته و به تمام دانشجویان دکتری پرداخت می‌شود.

دکتر محمد فرهادی درخصوص رسیدگی به وضعیت معیشتی و رفاهی دانشجویان تحصیلات تکمیلی انجام شده گفت: ماهانه بین ۶۵۰ تا ۷۵۰هزار تومان در قالب وام دکترا به این دانشجویان پرداخت می شود که دانشجویان خانم بعد از ۹ ماه پس از فارغ التحصیلی و دانشجویان آقا بعد از ۲ سال و نیم پس از فارغ التحصیلی پرداخت می کنند.

وی با بیان اینکه امسال وام ویژه دکتری نسبت به سال گذشته افزایش خواهد داشت، افزود: ۱۱۰ میلیارد تومان برای وام ویژه دکتری در نظر گرفته شده که به دانشجویان دکتری روزانه غیر بورسیه و دانشجویان بورسیه جایابی نشده ارایه می شود.

وزیرعلوم تاکید کرد: به تمام دانشجویان دکترا این وام پرداخت می شود و تفاوتی نمی کند که دانشجو آموزشی پژوهشی باشد یا پژوهش محور.

مطلب پیشنهادی :  اعلام تاریخ نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری 1403

وی از دیگر تسهیلاتی که به دانشجویان دکتری ارایه می شود به انواع وام های دانشجویی، یارانه غذایی، افزایش فضای ورزشی و سلامت، تعمیر بازسازی خوابگاه‌ها، و ارایه خوابگاه اشاره کرد.

دکتر فرهادی افزود: از دیگر تسهیلاتی که ارایه می شود می توان به کمک بلاعوض به دانشجویان بی بضاعت، کمک به هزینه های درمان که رقم هایی در صندوق رفاه دیده شده و کمک به تهیه منابع علمی اشاره کرد.

wwwphdphd.org

 

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x