کد خبر: 31756

تاریخ بروزرسانی : 1397/05/01

کاهش ظرفیت پذیرش دانشجویان شبانه دانشگاه تهران

منابع آزمون دکتری

محمود نیلی احمدآبادی در گفتگو با خبرگزاری مهر گفت: درحال حاضر برنامه ای برای کاهش ظرفیت پذیرش دانشجوی نوبت دوم نداریم اما در تامین بودجه برای این دانشجویان با مشکل مواجه هستیم. رئیس دانشگاه تهران گفت: تنها در مقاطع تحصیلات تکمیلی پذیرش دانشجوی نوبت دوم داریم و برنامه ای برای کاهش ظرفیت پذیرش دانشجویان شبانه در دانشگاه تهران نداریم.

وی افزود: سرانه ای که سازمان برنامه و بودجه برای دانشجویان در نظر گرفته فاصله زیادی با شهریه دانشجویان این دوره ها دارد.

رئیس دانشگاه تهران تاکید کرد: سرانه سازمان برنامه و بودجه برای دانشجویان کارشناسی ارشد حدود ۱۸ تا ۱۹ میلیون تومان است اما شهریه دانشجویان دوره کارشناسی ارشد نوبت دوم ۹ تا ۱۱ میلیون تومان است. نیلی احمدآبادی خاطرنشان کرد: درحال حاضر دانشگاه برای تحصیل دانشجویان نوبت دوم در دانشگاه به گونه ای سوبسید می دهد.

مطلب پیشنهادی :  اعلام تاریخ نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری 1403

 

جزییات آزمون کتبی دکتری 97 دانشگاه تهران

 

وی درباره کاهش ظرفیت پذیرش دانشجویان شبانه دانشگاه تهران گفت: کاهش ظرفیت پذیرش در دوره های نوبت دوم نداریم اما باید به گونه ای مشکل بودجه ای در این زمینه را رفع کنیم. رئیس دانشگاه تهران تاکید کرد: در این دانشگاه هیچ زمانی دانشجوی نوبت دوم در مقطع کارشناسی پذیرش نشده است و تنها در مقاطع تحصیلات تکمیلی پذیرش دانشجوی نوبت دوم داریم.

 

جهت دریافت مواد و ضرایب آزمون کتبی دکتری 97 دانشگاه تهران کلیک کنید.

 

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x