کد خبر: 62377

تاریخ بروزرسانی : 1401/04/09

کلید اولیه آزمون دکتری پزشکی 1401 منتشر شد

منابع آزمون دکتری

آزمون دکتری پزشکی 1401

کلید اولیه آزمون دکتری پزشکی 1401 منتشر شد

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری phdphd.org ، رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: کلید اولیه آزمون دکتری تخصصی در تاریخ 5 تیرماه منتشر شده است. داوطلبان می توانند نسبت به مشاهده در سایت سنجش اقدام نمایند.

محمدمهدی نوروز شمسی افزود: ثبت نام در آزمون دکتری تخصصی و دکتری تخصصی «پژوهشی / فناوری محور» رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی بهمن ماه سال ۱۴۰۰ انجام و پس از آن آزمون در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲ و ۳ تیر ماه ۱۴۰۱ برگزار شد.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: ۱۴ هزار و ۱۴۹ نفر در این آزمون ثبت نام کردند که ۶۴ درصد شرکت کنندگان را زنان و ۳۶ درصد را مردان تشکیل داده بودند.

 

کلید اولیه دفترچه عمومی – صبح جمعه 3 تیر 1401 

 

کلید اولیه دفترچه عمومی – عصر 5شنبه 2تیر 1401

 

وی ادامه داد: آزمون دکتری تخصصی و دکتری تخصصی «پژوهشی / فناوری محور» رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی در ۳۳ حوزه در کل کشور( ۳۱ حوزه در شهرستانها و ۲ حوزه در تهران) با حضور ۷۳ درصد از شرکت کنندگان در قالب ۷۲ رشته از رشته های علوم پایه پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی برگزار شد.

مطلب پیشنهادی :  اطلاعیه و آیین نامه پذیرش دکتری بدون آزمون به شیوه استاد محور دانشگاه امیرکبیر ۱۴۰۳

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: کلید اولیه آزمون دکتری تخصصی و دکتری تخصصی «پژوهشی / فناوری محور» رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی ۵ تیرماه ۱۴۰۱ روی سایت سنجش آموزش پزشکی به آدرس http://sanjeshp.ir منتشر خواهد شد.

نوروز شمسی بیان کرد: مهلت ارسال اعتراضات از ۷ تا ۱۱ تیر ۱۴۰۱ از طریق سامانه سنجش آموزش پزشکی و در قالب فرمت اعلام شده روی سایت امکان‌پذیر است و پس از رسیدگی به اعتراضات، نتایج اولیه آزمون در هفته اول مرداد ماه سال جاری اعلام خواهد شد و پس از آن مصاحبه انجام و نتایج نهایی در نیمه دوم شهریور ۱۴۰۱ اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x