کد خبر: 58559

تاریخ بروزرسانی : 1400/04/13

گروه بندی واکسیناسیون دانشجویان

منابع آزمون دکتری

گروه بندی واکسیناسیون دانشجویان

گروه بندی واکسیناسیون دانشجویان

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد ورودی‌های سال ۹۸ و ما قبل آن تا مهرماه ۱۴۰۰ برای حضور در دانشگاه واکسینه می‌شوند.گروه بندی واکسیناسیون دانشجویان این پیام را دارد که عده ای همچنان واکسینه نمی شوند.در راستای مصوبات جلسات این وزارتخانه با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کارگروهی برای واکسیناسیون دانشگاهیان تشکیل شد و طبق قول وزارت بهداشت، استادان و کارکنان دانشگاه‌ها به دلیل اینکه تعداد آنها نسبت به دانشجویان کمتر است از مردادماه واکسن دریافت می‌کنند.

وی درباره واکسیناسیون دانشجویان تحصیلات تکمیلی افزود: برای اولویت بندی واکسیناسیون دانشجویان، یک کارگروه در معاونت آموزشی وزارت علوم تشکیل شد و این موضوع با نظر دانشگاه‌ها در حال بررسی است. با اولویت بندی دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری، واکسیناسیون آنها از شهریورماه آغاز می‌شود.

مطلب پیشنهادی :  اطلاعیه و آیین نامه پذیرش دکتری بدون آزمون به شیوه استاد محور دانشگاه امیرکبیر ۱۴۰۳

معاون آموزشی وزیر علوم خاطرنشان کرد: این کارگروه مشخص می‌کند چه دانشجویانی در تحصیلات تکمیلی اول مهرماه برای حضور در دانشگاه واکسینه شوند. در این زمینه اولویت با دانشجویان دکتری و بعد از آنها دانشجویان کارشناسی ارشد است.به طور طبیعی دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد که ورودی‌های سال تحصیلی ۹۸ به قبل هستند باید در اولویت واکسیناسیون باشند؛ امیدواریم با برنامه ریزی وزارت بهداشت، این اقدام هر چه زودتر عملیاتی شود.

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کاربران ناشناس
میهمان
کاربران ناشناس
15 تیر ، 1400

من حاضرم ترک تحصیل کنم اما واکسن نزدم

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x