کد خبر: 16937

تاریخ بروزرسانی : 1401/12/02

آخرین مهلت ثبت نام آزمون ارشد فراگیر

منابع آزمون دکتری

به گزارش معاون پژوهشی phdphd، مشاور عالی سازمان سنجش اعلام نمود: چهارشنبه ۱۰ آبان آخرین مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور است و این مهلت تمدید نخواهد شد.

وی در ادامه گفت: آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور(جهت اطلاع از لیست رشته های دکتری دانشگاه پیام نور ۹۶ کلیک کنید) به منظور پذیرش ۳۱ هزار و ۶۰ نفر در 1 هزار و ۳۷۱ کدرشته محل برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: تا امروز ۶ آبان ماه ۹۶ تعداد ۴۰ هزار و ۱۶۵ نفر در این آزمون ثبت نام نموده اند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: تمامی داوطلبان متقاضی ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و آماده کردن مدارک مورد نیاز به سایت سازمان سنجش مراجعه و برای ثبت نام در آزمون مذکور اقدام نمایند.

داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۰ آبان ماه ۹۶ فرصت دارند در آزمون ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور ثبت نام نمایند.

توکلی یادآور شد: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می شود داوطلبان لازم است به وسیله کارت های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است با مراجعه به سایت سازمان سنجش به آدرسhttp://sanjesh.org ، مبلغ ۷۰۰ هزار ریال (۷۰ هزار تومان) به عنوان وجه ثبت نام پرداخت کنند.

مطلب پیشنهادی :  جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای لغو شد

توکلی افزود: آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور (بهمن ماه ۹۶) نوبت هجدهم روز جمعه ۸ دی ماه ۹۶ برگزار می شود.

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x