کد خبر: 12661

تاریخ بروزرسانی : 1400/04/06

اغاز ثبت نام آزمون های ارشد و دکتری دانشجویان پژوهشگاه منحل شده شاخص پژوه

منابع آزمون دکتری

 

 

ثبت‌نام در این آزمون ها با توجه به نکات اعلام شده منحصراً به ‌صورت اینترنتی از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org از امروز ۸ شهریور آغاز و تا ۱۲ شهریور ادامه دارد.

کسانی می توانند در آزمون شرکت کنند که مستندات کافی و قانونی خود را در  مهلت اعلام شده قبلی برای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ارسال کرده باشند و فهرست اسامی آنان از طریق معاونت آموزشی وزارت علوم برای سازمان سنجش تا تاریخ ۳۱ مرداد ۹۶ ارسال شده باشد.

 متقاضی شرکت در آزمون باید با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور، فرم تقاضانامه ثبت‌نام اینترنتی را در مهلت مقرر تکمیل نمایند.

با توجه به اینکه امکان ورود به قسمت تکمیل تقاضانامه منحصراً با کدملی داوطلبان امکان پذیر است لازم است داوطلبان در درج کدملی خود دقت فراوانی داشته باشند.

آن دسته از متقاضیانی که با درج کدملی خود امکان ورود به قسمت تقاضانامه را ندارند به دلیل ارائه اطلاعات ناقص لازم است در محدوده ثبت نام (به جز ایام تعطیل ) در ساعات اداری با شماره تلفن ۸۲۲۳۳۹۰۲ و یا ۸۲۲۳۳۹۰۳ برای رفع مشکل تماس بگیرند.

متقاضی شرکت در آزمون باید فایل عکس اسکن شده را مطابق مشخصات اعلام شده برای ارسال از طریق برنامه ثبت‌نام اینترنتی آماده کنند.

مطلب پیشنهادی :  آمار داوطلبان انتخاب رشته کننده 67 هزار نفر

باتوجه به اینکه این آزمون به هیچ وجه تکرار نخواهد شد لذا چنانچه داوطلبی قبلاً اطلاعات لازم را ارائه نکرده  و یا در ردیف متقاضیان است و در این آزمون ثبت نام کرده و لاکن در آزمون ۲۴ شهریور ماه ۹۶ شرکت نکند به هیچوجه نسبت به تعیین وضعیت وی اقدام نخواهد شد.

آزمون در رشته‌های و براساس مواد امتحانی اعلام شده به تفکیک مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در روز جمعه ۲۴ شهریور ماه ۹۶ منحصراً در شهر تهران برگزار خواهد شد.  

رشته های دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته پژوهشگاه منحل شده شاخص پژوه شامل ۱۱۰۲ مجموعه علوم جغرافیایی، ۱۱۵۷ مدیریت بحران، ۱۲۵۹ مهندسی صنایع، ۱۲۶۲ مهندسی در سوانح طبیعی، ۱۲۶۴ مجموعه مهندسی عمران، ۱۲۹۳ مهندسی شیمی بهداشت، ایمنی و محیط زیست است.

رشته های دوره دکتری پژوهشگاه منحل شده شاخص پژوه شامل ۲۱۰۴ جغرافیا و برنامه ریزی شهری، ۲۱۰۶ ژئومورفولوژی، ۲۱۰۷ آب و هواشناسی، ۲۱۶۵ آینده پژوهی، ۲۱۶۶ مدیریت، ۲۱۶۹ کارآفرینی، ۲۱۸۱ سلامت، ۲۱۸۲ بحران، ۲۳۰۷ مهندسی عمران گرایش سازه، ۲۳۰۸ مهندسی عمران گرایش زلزله است.

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x