کد خبر: 18009

تاریخ بروزرسانی : 1402/11/16

امتیاز چاپ کتاب در مصاحبه دکتری

منابع آزمون دکتری

 

در طی سالیان گذشته آزمون دکتری و مصاحبه دکتری دچار فراز و نشیب های زیادی شده است. برای موفقیت در آزمون دکتری و مصاحبه دکتری رزومه قوی یکی از مهم ترین ارکان موفقیت در آزمون دکتری است.

رزومه نویسی حرفه ای (ویژه داوطلبان آزمون دکتری و آزمون استخدامی)

علاوه بر بحث آموزشی و پژوهشی در مصاحبه دکتری جلب نظر اساتید مصاحبه کننده نیز در موفقیت شما تاثیر گذار می باشد.یعنی علاوه بر موفقیت در بخش کمی مصاحبه دکتری باید در بخش کیفی نیز امتیازات لازم را به دست آورید.

امتیاز چاپ کتاب در مصاحبه دکتری

در مصاحبه دکتری، چاپ کتاب چه تالیف و چه ترجمه، بالاترین امتیاز را (بین 7 تا 15 نمره) به نسبت مقالات( 2 تا 7 نمره)، شرکت در کنفرانس های بین امللی (1 تا 2 نمره)، برگزیده شدن در جشنوارهای علمی( 3 تا 7 نمره) و حتی ثبت اختراع (5 تا 7 نمره) دارد.

مزایای چاپ کتاب دکتری و تبدیل پایان نامه به کتاب

رنگی بودن صفحات، طرح جلد، تعداد صفحات، تیراژ و… هیچ تاثیری در کاهش و افزایش امتیاز ندارد و در مقابل محتوا و حفظ اصول علمی و نگارشی کتاب است که برای داوران دارای اهمیت می باشد.
چنانچه کتاب به صورت گروهی توسط چند نویسنده گردآوری شود، در صورتی که در روی جلد بالای اسامی، جمله “مولفین به ترتیب الفبا” نوشته شده باشد، به همه امتیاز برابر داده خواهد شد.

راهنمای مصاحبه آزمون دکتری سراسری و آزاد

مزایای تالیف و چاپ کتاب دکتری

🔴 هزینه ترجمه یک مقاله و و ارسال آن به یک مجله خارجی جهت اخذ پذیرش، به مراتب بسیار بیشتر از چاپ یک کتاب 200 صفحه ای خواهد بود! اگر هم بخواهید اقدام به اخذ پذیرش مقاله در مجلات داخلی بکنید، به یک بازه زمانی 6 ماه تا 1 سال و گاهی حتی بیشتر برای داوری نیاز است، در صورتیکه چاپ کتاب در عرض چند روز انجام خواهد گرفت.

🔴 مخاطبین مقالات محدود بوده و فقط مختص به همان مجله می باشند، اما کتاب هیچ محدودیتی برای ارائه به افراد و یا مراکز علمی و نمایشگاه ها و … ندارد و در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

🔴 چاپ کتاب، علاوه بر ارتقای رزومه، موجب اعتبار و اعتماد بنفس شما در میان هم رشته ای ها و اجتماع میشود.

🔴 چاپ کتاب (به صورت تالیفی و یا ترجمه) میتواند برای شما موجب کسب موفقیتهای بین المللی شده و یا بعنوان برگزیده کتاب سال دانشجویی و یا دانشگاهی در کشور انتخاب شوید.

🔴 اگر دانشجوی دانشگاه آزاد هستید، چنانچه پایان نامه خود را به کتاب تبدیل کنید، 2 نمره واحد پایان نامه را اخذ خواهید کرد. به این ترتیب موجب افزایش معدلتان خواهید شد که در مصاحبه دکتری دارای امتیاز است.

🔴 زمانی که کتابی را چاپ میکنید، این مسئله نشان از تفاوت شما نسبت به دیگر داوطلبین متقاضی برای دکترا بوده و داور بعنوان یکی از اعضای هیئت علمی و استاد راهنمای آن دانشگاه مطمئن میشود که میتواند بر روی شما حساب باز کند.

🔴 چاپ کتاب موجب انتقال افکار و تولید علم خواهد شد.

🔴 چاپ کتاب موجب ثبت آثار و جلوگیری از سرقت ادبی میشود.

جدول امتیاز مصاحبه دکتری

در مصاحبه دکتری بیشترین امتیاز متعلق به تالیف یا ترجمه کتاب می باشد. با توجه به امتیاز بالای این بخش نسبت به مقالات باید به این نکته توجه کرد که اساتید نگارش و چاپ کتاب را یک ویژگی مثبت در فرد مصاحبه کننده می دانند.

برخی از اساتید مصاحبه کننده اعتقاد دارند دانشجویی که کتاب دارد،دارای مهارت مناسب برای تحصیل در مقطع دکتری می باشد.

راهنمای مصاحبه آزمون دکتری سراسری و آزاد

کسب حداکثر امتیاز مصاحبه دکتری

چگونه برای مصاحبه دکتری کتاب چاپ کنیم؟

چاپ کتاب برای مصاحبه دکتری می تواند بصورت چاپ پایان نامه به شکل کتاب، تبدیل پروژه به کتاب و یا تالیف و ترجمه به صورت فردی یا گروهی باشد. اگر توانایی علمی بالایی در رشته تخصصی خود دارید میتوانید شخصا به تالیف یک کتاب علمی یا دانشگاهی بپردازید. اگر دانش علمی شما در حدی نیست که به نگارش کتاب بپردازید، می توانید یک رفرنس معتبر و معروف انگلیسی را در رشته خود انتخاب کرده و آنرا ترجمه و چاپ نمایید. تالیف و یا ترجمه کتاب به صورت همکاری با همکلاسیان، همکاران و یا اساتید نیز می تواند ایده خوبی باشد تا فشار کاری و هزینه را برایتان کمتر کند.

مشاوره رایگان در واتساپ 09306406058

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
5 3 رای ها
امتیاز بدهید
guest
10 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهناز جوادی
میهمان
مهناز جوادی
14 فروردین ، 1403

چاپ کتاب توسط تیم خوب پایگاه دکتری ، عامل قبولی من شد
خدا روشکر که هستید

فرهادی
میهمان
فرهادی
14 فروردین ، 1403

باسلام واحترام محضرشما خانم‌دکتر بزرگوار،بنده سه سال پیش موضوع پایان نامه ام را دادم خدمت شما وزحمت کشید ‌تبدیلش کردیدبه کتاب،الان سال سوم دکتری هستم،ضمن تقدیر وتشکر از زحمات شما،سئوالی داشتم،میخواستم بدانم آیا مجموعه خوب شما اگر بنده موضوعی در خصوص رشته ام بدهم امکان تهیه و چاپ کتاب از سوی شما را برای بنده دارد؟اگر امکانش را دارد هزینه اش را اعلام بفرمایید،ممنونم

مریم
میهمان
مریم
20 اسفند ، 1402

به نظر من توی فروش داشتن اخلاق حرفه ای مهمه که شما دارین ، هم خدمات عالین هم خودتون عالی

سارا
میهمان
سارا
20 اسفند ، 1402

تجربه بسیااار خوبی بود خیلللی عالیه کارتون

اسفنانی
میهمان
اسفنانی
20 اسفند ، 1402

مرسی که انقدر خوش قول هستید، همون تایمی که گفتید کار ارسال شد

مهدیه
میهمان
مهدیه
20 اسفند ، 1402

تیم شما بسیار حرفه ای هستند
و ما هم همیشه از خرید شما راضی بودیم

سراج
میهمان
سراج
4 اسفند ، 1402

من بعد از صحبت با چندتا از موسسات در نهایت با این مجموعه آشنا شدم و تو همون مکالمات اولیه احساس کردم که ماجرا فقط بیزینس نیست. پشتیبانان مجموعه هم چه در بخش پذیرش تحصیلی و چه بخش مصاحبه و تقویت رزومه خیلی خوب و با دقت عمل کردند.

نوری
میهمان
نوری
25 بهمن ، 1402

به خاطر طراحی جلدهای عالیشون تشکر میکنم.هم جلدهای خیلی خوبی طراحی می کنید و هم خیلی سریع سفارش ها رو انجام میدید.

ماهان
میهمان
ماهان
25 بهمن ، 1402

از همه مهم تر برخورد خوب و پشتیبانی عالی شماست…
اجرتون با آقا امام حسین (ع)

10
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x