کد خبر: 10064

تاریخ بروزرسانی : 1400/04/06

بازگشت مجدد 2501 رشته محل کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

منابع آزمون دکتری

طبق اعلام دانشگاه آزاد 2501 رشته این دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد به دفترچه انتخاب رشته داوطلبان اضافه شد. ظرفیت 399 رشته محل هم از سوی خود دانشگاه به صفر رسید تا این واحدها بتوانند به استانداردهای لازم برسند.

قبلا 2900 کد رشته محل مقطع ارشد دانشگاه ازاد از دفترچه انتخاب رشته حذف شده بود که با پیگیری های سازنده ای که با وزارت علوم انجام شد در جهت رفع نگرانی خانواده ها و دانشجویان و داوطلبان در جلسه ای که برگزار شد همه شرایط بررسی شد و قرار شد تمام کدرشته محل‌هایی که قبل از اسفند 94 تصویب شده‌اند مجددا تصویب شود و مورد تایید قرار گرفته و به دفترچه انتخاب رشته اضافه گردد.

دانشگاه ازاد کمیته ویژه‌ای را برای ارزیابی مجدد رشته‌ها مشخص کرده است .واحدهایی که نتوانستند به ظرفیت های لازم برسند که در حدود 399 رشته است ظرفیت ان را به صفر رسانده اند و 2501 رشته محل دیگر در سایت بارگذاری شده است که میتوانند ان را انتخاب کنند.

مطلب پیشنهادی :  جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای لغو شد

سعی دانشگاه ازاد در این است که به عنوان نتیجه انقلاب که در 400 نقطه کشور فعال است، پایدار مانده و در وضعیت بسیار مناسب قرار بگیرد.

شرکت‌های دانش‌بنیان،پارک های علم و فناوری، مراکز رشد، ارتقای کیفیت اعضای هیات علمی، نظم‌بخشی به برنامه‌های آموزشی، شناسایی نخبگان و ارتقای علمی دانشگاه و ایجاد شبکه علمی گسترده چه در داخل و چه در خارج، برنامه‌هایی است که دانشگاه ازاد در حال پیگیری ان است که امیدوار هستیم به نتیجه برسد.

سامانه مشاوره تخصصی ازمون دکتری www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x