کد خبر: 9227

تاریخ بروزرسانی : 1400/04/06

بورسیه تحصیلی دکتری فرانسه

منابع آزمون دکتری

برنامه کمک هزینه تحصیلی ایفل توسط وزارت امور خارجه فرانسه به عنوان یک ابزار توسعه یافته می باشد تا به موسسات آموزش عالی فرانسه برای جذب بهترین دانشجویان خارجی برای رشته های کارشناسی ارشد و دکترا کمک کند. ایفل بورس تحصیلی برای دانشجویان در دوره های کارشناسی ارشد و دکتری ی باشد که برای دانشجویان در دوره کارشناسی ارشد پرداخت کمک هزینه 1.181 € است و بورس تحصیلی در دوره های دکترا پرداخت کمک هزینه 1400 € است. برنامه هزینه های مختلف از جمله سفر وبازگشت به کشور، بیمه درمانی و فعالیت های فرهنگی نیز شامل این نوع بورس می شود. همچنین دارندگان این بورس تحصیلی ممکن است واجد شرایط برای کمک هزینه محل اقامت نیز باشند. این نوع بورس تحصیلی برنامه شهریه را پوشش نمی دهد.
هر ساله، ENS سازماندهی انتخاب بین المللی اجازه می دهد که تعدادی از دانشجویان بین المللی انتخاب شوند و یک دوره دو یا سه ساله تحت پوشش قرار بگیرند که این حمایت توسط ENS  به صورت دستمزد ماهانه حدود 1000 یورو و بهره مندی از محل اقامت در محوطه دانشگاه می باشد که این بورس هرسال به 30نفر از دانشجویان بین المللی تعلق می گیرید.
همچنین HEC پاریس کمک هزینه تحصیلی سخاوتمندانه ای به دانشجویان بین المللی از کشورهای مختلف ارایه میدهد. بورس های تحصیلی HEC به دسته های مختلف تقسیم می شوند: مبتنی بر شایستگی شخص، مبتنی بر نیاز دانشجو و یا بر اساس معیارهای خاص. میزان کمک هزینه تحصیلی از € 6،000 تا 24،000 € متفاوت است.
برای اطلاعات تکمیلی به سایت های معتبر در زمینه جذب دانشجو برای اعزام بورسیه باید مراجعه گردد.

مطلب پیشنهادی :  تمدید مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال 1403

سامانه مشاوره تخصصی آزمون دکتری www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x