کد خبر: 10387

تاریخ بروزرسانی : 1401/12/02

تولیدات پژوهشی در دانشکده ریاضی دانشگاه امیرکبیر

منابع آزمون دکتری

به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، معاون پژوهشی دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دکتر داریوش کیانی اظهار داشت: یکی از دیدگاه­ های ما تدوین مقاله ISI است که توانسته ایم مقالاتی با کیفیت بالا تولید کنیم.

کیانی با بیان این­که تاکنون نزدیک به ۹۰ مقاله ISI تولید کرده ایم، خاطر نشان کرد: برگزار کردن کارگاه ها، کنفرانس ها و مدرسه های ملی و بین المللی از دیگر اقدامات این دانشکده درطی یک سال اخیر بوده است.

وی افزود: ما توانستیم در یک سال گذشته ، یک مدرسه زمستانی و ۸ سمینار و کنفرانس و کارگاه بین المللی برگزار کنیم. 

وی با بیان اینکه هشتمین سمینار هندسه و توپولوژی را برپا کردیم و ۵ نفر از اساتید شاخص در این سمینار حضور داشتند، گفت: این افراد زبده از آلمان، فرانسه، انگلیس و مجارستان بودند که در زمینه هندسه و توپولوژی بنام هستند.

کیانی خاطر نشان کرد: اولین کارگاه دو روزه سالانه مهندسی مالی و بیم سنجی ایران را برگزار کردیم که از دانشگاه انگلستان حضور داشتند و دبیر کارگاه نیز از این دانشگاه بوده است. ۵ نفر از پژوهشگران شاخص در این زمینه نیز در این کارگاه حضور داشتند.

وی ادامه داد: نهمین کنفرانس نظریه گراف و ترکیبیات جبری نیز در طی یکسال اخیر برگزار شد که ۴ نفر از زبده ترین اساتید داخلی نیز به عنوان مدعو در این کنفرانس حضور داشتند. از سوی دیگر کارگاه آموزشی آمار و خوشه بندی به همراه پیاده سازی با حضور ۲ مدعو آلمانی نیز برگزار شد

مطلب پیشنهادی :  پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد

کیانی افزود: همچنین دانشکده موفق شد کارگاه جبر جابجایی و ترکیباتی را برگزار کند که ۸۰  نفر عضو هیات علمی در این کارگاه حضور داشتند و یک نفر سخنران مدعو از اساتید زبده بین المللی از آلمان را نیز در این کارگاه داشتیم.

وی با اشاره به پروژه های بین المللی دانشکده ریاضی وعلوم کامپیوتر گفت: پروژه هندسه و معماری با شرکت بین المللی ایرانی سوئدی انجام شده و در حال حاضر نیز برای ادامه آن در حال مذاکره هستیم. 

معاون پژوهشی دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر با بیان اینکه تعداد هیات علمی این دانشکده نزدیک به ۴۳ نفر است، افزود: در حال حاضر ۴ محقق پسا دکترا در حال فعالیت در این دانشکده داریم.

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x