کد خبر: 18015

تاریخ بروزرسانی : 1400/10/20

ثبت نام آزمون تصدی منصب قضا

منابع آزمون دکتری
مهلت تمدید شده ثبت نام : از روز یکشنبه 21 آبان تا پایان روز پنج شنبه 25 آبان است.

توجه ویژه : در طی مراحل ثبت نام از کلیک برروی دکمه Back  و باز کردن بیش از یک صفحه مرور گر بر روی کامپیوتر جدا خودداری نمایید در غیر اینصورت به صفحه اصلی بازگشته و مراحل ثبت نام را دوباره انجام دهید .

توجه ویژه : ثبت نام شما فقط وقتی تکمیل خواهد شد که در مراحل ثبت‌نام در یک صفحه جداگانه از سیستم ثبت‌نام شماره پرونده  ۶ رقمی و کد پیگیری ۱۶ رقمی دریافت نمایید.

توجه ویژه : آزمون تصدی منصب قضا مخصوص داوطلبان با مدرک تحصیلی دانشگاهی است.(جهت دریافت اطلاعات نتایج آزمون سنجش شخصیت داوطلبان تصدی منصب قضاء کلیک کنید) شرایط و ضوابط آزمون حوزویان متعاقبا اعلام خواهد شد. متقاضیان آزمون حوزوی(جهت دریافت شرایط پذیرش دکتری ۹۶ دانشگاه علوم اسلامی رضوی کلیک کنید) اخبار و اطلاعیه‌های مربوط را در سایت معاونت منابع انسانی قوه قضائیه به نشانی qazahrm.ir پیگیری نمایند.

توجه ویژه : در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکل در روند ثبت‌نام داوطلبان می توانند از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ و ۱۳:۳۰ الی ۱۵:۳۰ بجز ایام تعطیل با شماره ذیل تماس حاصل فرمایند.
026-36270057

توصیه‌های مهم به داوطلبان

۱: داوطلبان باید اطلاعیه ثبت‌نام را به طور کامل مطالعه کرده باشند.

۲: داوطلبان باید حتما شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در اطلاعیه ثبت‌نام را داشته باشند.

۳: داوطبان لازم است در درج کدملی، نام خانوادگی، نام، مشخصات شناسنامه‌ای، ارسال عکس و تمامی اطلاعات لازم دیگر، دقت و توجه کافی به عمل آورند. بدیهی است در صورت اعلام و ارسال هرگونه اطلاعات اشتباه، با داوطلب به عنوان متخلف برخورد خواهد شد.

مطلب پیشنهادی :  آمار داوطلبان انتخاب رشته کننده 67 هزار نفر

۴: در پایان ثبت‌نام اینترنتی تایید صحت اطلاعات ارسالی به عهده شخص داوطلب است. لذا دقت و توجه کافی در این خصوص به عمل آید.

۵: برای جلوگیری از مشکلات بعدی، حتما اطلاعات درج شده در تقاضانامه ثبت‌نامی را به دقت بررسی نمایید.

۶: داوطلبان پس از تکمیل تقاضانامه و دریافت کد پیگیری، یک نسخه چاپ شده از تقاضانامه تهیه و پس از مطالعه مندرجات آن، آن‌را نزد خود نگهداری نمایند.

۷: داوطلبان لازم است اطلاعات سریال ثبت‌نام، شماره پرونده و کد پیگیری ثبت‌نام دریافتی از سایت را تا اعلام نتایج نهایی نزد خود نگهداری نمایند.

۸: توصیه میشود داوطلب فرآیند ثبت‌نام را شخصا انجام داده و شماره پرونده و کد پیگیری دریافتی را نزد سایرین افشا ننماید.

جهت دریافت روند ثبت نام ثبت نام آزمون تصدی منصب قضا-سال 1396 کلیک کنید.

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x