کد خبر: 9824

تاریخ بروزرسانی : 1398/03/11

خدمات دانشگاه آزاد در سالهای اخیر

منابع آزمون دکتری

رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه  ازاد افزود: دانشگاه آزاد اسلامی با دارا بودن یک میلیون و ۶۰۰ هزار دانشجو، حدود ۷۰ هزار عضو هیات علمی تمام وقت و نیمه وقت، ۴۰ هزار کارمند، حدود ۳۵۰ واحد دانشگاهی و چند واحد که مخصوص تحصیل در دوره کاردانی هستند به توسعه علمی جامعه کمک می کند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی، نوریان بیان کرد: لزوم عدالت اجتماعی در جامعه ایجاب می کند که ما در دانشگاه شرایط تحصیل، رشد و ارتقا را برای همه مردم به طور مساوی فراهم کنیم.

 مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، صامت نیز با بیان این که دوره دانشجویی یکی از بهترین دوره های زندگی هر شخص است، گفت: دانشجویان باید قدر این دوره را بدانند و نهایت استفاده را ببرند. مسئولیت دانشجویان تحصیل علم است و دانشگاه آزاد امکانات لازم را برای دانشجویان فراهم کرده است هدف ما در دانشگاه کمک به دانشجویان است.

وی با اشاره به فرآیند نقل و انتقال دانشجویی در دانشگاه آزاد، گفت: ابتدا درخواست های دانشجویان برای مشخص شدن ظرفیت واحدهای مبدا و مقصد بررسی می شود. اگر تعداد درخواست ها برای یک رشته خاص در یک واحد زیاد باشد امکان فراهم کردن مسائل آموزشی در واحد مقصد میسر نخواهد بود و ظرفیت باید به گونه ای باشد که کلاس به راحتی برگزار شود. این موضوع اولین شرط برقراری عدالت آموزشی در دانشگاه است.

مطلب پیشنهادی :  پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد

از دیگر مباحث مطرح شده جدا نبودن چرخه اداری دانشگاه از چرخه علمی آن است و تلاش شده به هر بهانه ای با کمک های مالی در کنار تشویق های علمی، روحیه دانشجویان ارتقا یابد. اعطای یک هزار و ۲۰۰ بورس تحصیلی در سال گذشته در کنار کمک به مخترعان جوان دانشگاه در این زمینه مورد توجه بود.

در دانشگاه آزاد تصویب شده علاوه بر تامین تمامی هزینه های ثبت اختراع داخلی تا یک و نیم برابر مبالغ جایزه مقالات ISI به مالک اختراع تعلق گیرد. همچنین این مبالغ در خصوص اختراع هایی که به ثبت بین المللی می رسد تا ۱۰۰ میلیون ریال است که بصورت جایزه نقدی است.

دانشگاه آزاد اسلامی برای کمک به محرومین هم وارد عمل شده و با انعقاد تفاهم نامه با بهزیستی بسیاری از دانشجویان تحت پوشش بهزیستی را با کمترین هزینه جذب کرده است.

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x