کد خبر: 10947

تاریخ بروزرسانی : 1398/03/23

رصد کردن آنلاین امور مالی با راه اندازی خزانه داری کل در دانشگاه آزاد

منابع آزمون دکتری

 

رئیس هیات موسس و امنا دانشگاه آزاد، علی اکبر ولایتی در جلسه شورای اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی به چگونگی و نحوه اجرای طرح های درآمدزا در جلسه گذشته شورای اقتصاد دانش بنیان اشاره کرد و اعلام کرد: جلسات شورای اقتصاد دانش بنیان دانشگاه با هدف طراحی نقشه راه استراتژیک برای کاهش وابستگی به درآمدهای شهریه ای و ایجاد درآمدهای پایدار در سطح عالی برگزار می شود.

وی ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته در امور عمرانی و ایجاد شهرک های شفا (فناوری آزاد) افزود: توسعه این شهرکها، راه حل مناسبی برای بالا بردن درآمدهای دانشگاه در چارچوب اقتصاد دانش بنیان به شمار می رود.

رئیس هیات موسس و امنا دانشگاه آزاد با ارائه پیشنهادی درخصوص اضافه شدن کاربری سلامت به شهرک های شفا بیان کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر در کشورهای توسعه یافته، ایجاد شهرک های سلامت مورد توجه قرار دارد، پیشنهاد می شود بحث سلامت نیز به کاربری های شهرک شفا اضافه شود.

مطلب پیشنهادی :  آغاز ثبت نام دکتری بدون آزمون سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی

ولایتی افزود: براساس اساسنامه این دانشگاه، باید خزانه داری کل ایجاد شود تا مدیریت دانشگاه بتواند به صورت آنلاین امور مالی را رصد کند.

وی با تاکید بر همکاری همه جانبه دانشگاه آزاد اسلامی با دولت، گفت: این دانشگاه قصد دارد با دولت در پروژه های مختلف علمی، پژوهشی و عمرانی نهایت تعامل و همکاری را داشته باشد.

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x