کد خبر: 12654

تاریخ بروزرسانی : 1398/03/11

شرایط تعطیلی شنبه دانشگاه آزاد تسهیلاتی جدید برای دانشجویان

منابع آزمون دکتری

 

مجتبی علوی فاضل سخنگوی دانشگاه آزاد در تشریح بخشنامه جدید نحوه برگزاری کلاس های درس دانشجویان دانشگاه آزاد اعلام کرد: تعداد زیادی از دانشجویان این دانشگاه کارمند هستند که امکان حضور در ساعات و روزهای اداری برای ادامه تحصیل را ندارند.

وی افزود: بخشنامه جدید نحوه برگزاری کلاس های درس دانشجویان دانشگاه آزاد با هدف ارائه خدمات بهتر به دانشجویان تصویب و ابلاغ شده است.

فاضل عنوان کرد: برای رفع مشکل ادامه تحصیل دانشجویان از جمله دانشجویان کارمند در بخشنامه جدید دانشگاه این امکان فراهم شد تا در روزهای پنجشنبه که جز روزهای تعطیل دانشگاه بشمار میرود کلاس های درس دایر شود.

وی اظهار داشت: اجرای این بخشنامه به معنای تعطیل شدن ستاد مرکزی دانشگاه در روز شنبه نیست.

وی گفت: براساس این بخشنامه اگر واحدی به نحوی برنامه ریزی کند که تمامی فعالیت های خود را تا روز پنجشنبه انجام دهد این واحد می تواند در روز شنبه فعالیت نداشته باشد و در صورتی که تعدادی از کارمندان در روز پنجشنبه در واحد حضور داشته باشند فعالیت این واحد در روز شنبه نیز ادامه خواهد داشت.

مطلب پیشنهادی :  آغاز انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد اسلامی سال ۱۴۰۳

سخنگوی دانشگاه آزاد خاطر نشان کرد: این بخشنامه یک امکان است و اجباری برای اجرای آن وجود ندارد و در واقع نوعی انعطاف پذیری برای رفاه حال دانشجویان بشمار می رود.

از گذشته برخی از واحدهای این دانشگاه اقدام به برگزاری کلاس در روز جمعه با رعایت شرایط خاص می کردند.در روزهای جمعه کلاس های درس نباید در ساعت های ۱۱ صبح تا ۱۴ بعدازظهر برگزار شود چراکه همزمان با اقامه نماز جمعه است.

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x