کد خبر: 2401

تاریخ بروزرسانی : 1401/07/25

فراخوان پذیرش در دکتری بدون آزمون دانشگاه مازندران

منابع آزمون دکتری

دکتری بدون آزمون دانشگاه مازندران

دانشگاه مازندران دانشجوی دکتری بدون آزمون با استفاده از سهمیه استعدادهای درخشان می پذیرد.

در صورتی که دانشگاه اطلاعیه جدید در مورد پذیرش دکتری بدون آزمون منتشر کند ، در همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد.

نحوه ثبت نام:

۱-۱ هزینه ثبت نام مبلغ ۱/۰۰۰/۰۰۰ (یک میلیون ریال) است و باید به حساب شماره ۹۵۲۹۴۷۰۰۱ به نام درآمد اختصاصی دانشگاه مازندران نزد بانک تجارت، شعبه ی مرکزی بابلسر(قابل پرداخت در کلیه شعب بانک تجارت در سراسر کشور) واریز شود.

۲-۱ متقاضی باید مدارک لازم را با پست سفارشی به نشانی “بابلسر-خیابان پاسداران – کد پستی ۴۷۴۱۵ – صندوق پستی ۴۱۶ دانشگاه مازندران – سازمان مرکزی- مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارسال نمایند” و رسید پستی را نزد خود نگه دارند. لطفا بر روی پاکت حتما عنوان “مربوط به پذیرش  بدون آزمون استعدادهای درخشان دکترا” و نام – گرایش ذکرشود.

۳-۱ در صورت عدم احراز شرایط یا نقص مدارک، وجه واریز و مدارک ارسالی متقاضیان به هیچ وجه برگشت داده نخواهد شد.

مدارک مورد نیاز:

۱-۲ تکمیل فرم درخواست پذیرش.

۲-۲ سوابق علمی به انضمام مدارک و مستندات مربوط به فعالیت های پژوهشی.

۳-۲ تصویر کارت ملی و تمام صفحات شناسنامه.

۴-۲ دو قطعه عکس ۴*۳ همانند و جدید با ذکر مشخصات در پشت آن ها.

۵-۲ تصویر گواهی کارشناسی و کارشناسی ارشد با ذکر میانگین کل .

۶-۲ تصویر کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت یا دفترچه آماده به خدمت معتبر برای متقاضیان مرد.

دانشگاه مازندران هم اکنون بزرگترین مرکز آموزش عالی استان به شمار می رود و دارای سابقه ای بالغ بر 47 سال است که هسته اولیه آن را مدرسه عالی علوم اقتصادی و اجتماعی، مدرسه علوم کشاورزی ساری، دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، مرکز تربیت دبیر فنی نوشیروانی بابل و مرکز تحصیلات تکمیلی بابلسر تشکیل داده اند که در سال 1358 و با تصویب شورای عالی انقلاب از ادغام این مراکز ، دانشگاه مازندران به صورت رسمی تاسیس و در طی سال های اخیر رشد قابل توجهی در هر دو عرصه کمی و کیفی داشته است.

مطلب پیشنهادی :  آغاز ثبت نام دکتری بدون آزمون سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی
 توضیحات مهم :

🔰 دانشجویان دانشگاه های غیر حضوری یا نیمه حضوری، پیام نور،غیردولتی – غیرانتفاعی، علمی کاربردی، آزاد اسلامی و پردیس های بین المللی (خود گردان) مجاز به استفاده از این آیین نامه نیستند و از ارسال مدارک خودداری نمایند.

🔰 پذیرش بدون آزمون از دانشجویان کارشناسی ارشد در دوره دکتری، مطابق شیوه نامه اجرایی دانشگاه مازندران انجام می پذیرد.

🔰 اسامی پذیرفته شدگان همراه با مدارک و مستندات مربوط برای تطبیق شرایط و اعلام پذیرفته شدگان نهایی، به سازمان سنجش آموزش کشور خواهد شد.

🔰 متقاضیان مشمول این شیوه نامه در همان رشته تحصیلی دوره کارشناسی ارشد پذیرفته می شوند. پذیرش در رشته های تحصیلی مرتبط فقط در صورتی امکان پذیر است که در این شیوه نامه مشخص شده باشد.

🔰 پذیرش متقاضی مشمول این آیین نامه، در دوره تحصیلی بالاتر به صورت رایگان است.

🔰 متقاضیانی که از طریق شیوه نامه استعدادهای درخشان در دانشگاه پذیرفته شوند و اقدام به ثبت نام و شروع به تحصیل نمایند، در صورت انصراف، ملزم به پرداخت هزینه آموزش رایگان اولین نیمسال تحصیلی خواهند بود.

🔰 مدارک ارسالی متقاضی و وجه پرداختی آنان به هیچ وجه مسترد نمی گردد.

در صورتی که دانشگاه اطلاعیه جدید در مورد پذیرش دکتری بدون آزمون منتشر کند ، در همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد.

آدرس: مازندران – بابلسر – خيابان پاسداران – سازمان مركزی

تلفن: ٠۱۱۳۵۳٠۳٠٠٠

دورنگار: ٠۱۱۳۵۳۳۴۲۵۳

کد پستی: ۱۳۵۳۴-۴۷۴۱۶

رایانامه: info@umz.ac.ir

 www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
5 1 رای
امتیاز بدهید
guest
4 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آزاده غروی
میهمان
آزاده غروی
24 آذر ، 1402

دانشجویان غیرمقیم در شهر بابلسر، می‌توانند از خوابگاه دانشگاه مازندران برای اقامت استفاده کنند و البته خوابگاه خانمها روبروی در اصلی دانشگاه مازندارن و بسیار نزدیک به دانشگاه است اما خوابگاه آقایان کمی فاصله دارد با دانشگاه، که با سرویس‌های رایگان دانشگاه به راحتی می‌توانند به دانشگاه رفت‌وآمد کنند.
بسیاری خوابگاه‌های خودگردان هم در اطراف دانشگاه مازندران هستند که با دانشگاه مازندران قرارداد دارند و دانشجویان شبانه و پردیس آزاد را به آنها آنها معرفی می‌کنند که بیشترشان شرایط خوبی برای دانشجویان دارند، خوابگاه خانم‌ها که روبروی در دانشگاه است، بسیار امن و آرام و دارای فضای سبز و پیاده‌روی و همینطور نمازخانه و باشگاه ورزشی بزرگ و مجهز است و البته در اواخر حضور من در خوابگاه در حال ساخت یک سلف رستوران داخل خوابگاه بودند اما شام و ناهار روزهای تعطیل در طبقه همکف هر بلوک سرو می‌شود.

آزاده غروی
میهمان
آزاده غروی
24 آذر ، 1402

از نظر رفت و آمد به شهر، دانشگاه مازندران تقریبا در انتهای بابلسر واقع شده و چسبیده به بخش باقرتنگه است، دانشگاه فقط یک خیابان تا دریا فاصله دارد، و ساعت‌های استراحت یا بعد از کلاس‌ها، رفتن کنار ساحل محلی نزدیک دانشگاه بسیار آرام‌بخش و عالی است.
رفت‌و‌آمد از دانشگاه مازندران یا خوابگاه خانم‌ها به مرکز شهر بسیار راحت با سرویس‌های رایگان دانشگاه مازندران یا تاکسی‌های خطی شهر انجام می‌شود، مسیرها در شهر بابلسر بسیار کوتاه هستند و بسیار راحت می‌توان به میدان شهربانی یا مرکز شهر رسید و شمال میدان شهربانی به بازار معروف بابلسر می‌رسد و جنوب آن به ترمینال بابلسر می‌رسد و شرق آن به سمت رودخانه معروف بابلرود یا همان رودخانه بابلسر و پارکینگ‌های ساحل بابلسر می‌رسد.

تارا
میهمان
تارا
19 بهمن ، 1396

مهلتش تموم شده؟

4
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x