کد خبر: 4423

تاریخ بروزرسانی : 1401/12/02

نحوه پذیرش عضو هیات علمی دانشگاه تهران

منابع آزمون دکتری

کسانی که دارای سابقه علمی عالی و درخشان هستند به عنوان هیأت علمی در دانشگاه تهران استخدام می‌شوند.

طبق مصوبه هیأت رئیسه دانشگاه تهران و به استناد بند «ب» ماده ۲۰ قانون برنامه 5 توسعه، کسانی که دارای سوابق تحصیلی و علمی درخشان هستند در کادر هیأت علمی این دانشگاه پذیرفته می‌شوند.

طبق آیین نامه اجرایی جذب هیأت علمی دانشگاه تهران، متقاضیان جذب در مقاطع مختلف باید در دانشگاه‌های‌سطح یک و یا در محدوده ۱۰۰ دانشگاه برتر بین‌المللی در نظام رتبه‌بندی در رشته مورد نظر بر اساس تشخیص کمیته انتخابی (موضوع بند ب این آیین نامه)باشد.

چاپ مقالات در مجلات معتبر از مجموعه مجلات نمایه شده در(WOS)، دارا بودن ارجاعات متعدد در نشریه های معتبر بین المللی، ثبت اختراع در مراجع معتبر بین‌المللی، گرفتن جوایز معتبر بین‌المللی، اجرای طرح‌های پژوهشی ملی یا بین‌المللی، تدریس در دانشگاه‌های معتبر، تألیف یا تصنیف کتاب های تخصصی مرتبط با حوزه تخصصی متقاضی جذب که به وسیله ناشران معتبر دانشگاهی داخلی یا بین‌المللی چاپ شده باشد و غیره از جمله شرایط جذب عضو هیات علمی دارندگان سوابق تحصیلی و علمی برجسته و درخشان علمی در دانشگاه تهران است.

مطلب پیشنهادی :  اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته (شماره 2) آزمون ورودی دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال 1403

متقاضیان جذب عضو هیأت علمی دارای سوابق علمی برجسته و درخشان در دانشگاه تهران برای کسب اطلاعات بیشتر از جزییات و نحوه ثبت نام این پذیرش به سایت معاونت آموزشی دانشگاه به نشانی مراجعه کنند.

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x