کد خبر: 10610

تاریخ بروزرسانی : 1396/12/20

وب سایت دانشگاه آزاد واحد نجف آباد رتبه 4 کشوری را کسب کرد

منابع آزمون دکتری

دانشگاه آزاد واحد نجف آباد

در امتیاز دهی جدید موسسه سایبرمتریک اسپانیا وب سایت دانشگاه آزاد واحد نجف آباد رتبه 4 را در میان دانشگاه های آزاد کشور به خود اختصاص داد.

رتبه بندی وبومتریک

دکتر مجلسی در این باره اعلام کرد : رتبه بندی وبومتریک شاخصی است برای رتبه بندی وب سایتهای دانشگاه ها و مراکز علمی، آموزشی و تحقیقاتی کل دنیا که توسط آزمایشگاه سایبرمتریک (CINDOC) واحدی از انجمن ملی تحقیقات اسپانیا تهیه شده است. پایگاه وبومتریک هر سال  2 بار، 8 هزار دانشگاه دنیا را بر اساس اطلاعات مبتنی بر وب  تجزیه و تحلیل می کند.
ایشان ادامه داد : رتبه بندی وبومتریک تشکیل شده از یک پایگاه داده شامل 15هزار دانشگاه و بیش از 5 هزارموسسه و مرکز تحقیقاتی می باشد. 8 هزاردانشگاه اول در رتبه بندی وبومتریک مشخص شده و دانشگاه های دیگر نیز در رتبه بندی محلی و جزئی تر آمده است.

وی همچنین در مورد تاریخچه و نحوه ی رتبه بندی این شاخص گفت : وبومتریکس بار اول در سال ۲۰۰۴ انجام شد و بر اساس شاخصی مرکب از چندین ویژگی به منظور رنکینگ وب سایت دانشگاه ها تهیه شد. این ویژگی ها در حال حاضر عبارتند از:حجم اطلاعات موجود بر روی وب (Size) ، قابلیت دسترسی (Visibility) ، فایلهای محتوایی (Rich Files) و تعداد مقالات و رتبه علمی در گوگل (Google Scholar)

مطلب پیشنهادی :  پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد

دلیل اصلی موفقیت این واحد در کسب رتبه 4 امکانات پیشرفته و پتانسیل منحصر بفرد این واحد در میزبانی و توسعه وب سایت ها است و در اینده نزدیک شاهد افزایش و بهبود این رتبه خواهیم بود.

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x