کد خبر: 8814

تاریخ بروزرسانی : 1396/07/11

پایگاه های مقالات ISI در زمینه شیمی(ACS)

منابع آزمون دکتری

ACS) American Chemistry Society) یکی از معروفترین پایگاه های مقالات ISI در زمینه شیمی و شاخه های مرتبط با آن است،انتشارات ACS یکی از بخش های انجمن شیمی آمریکا می باشد و بزرگترین انجمن شیمی است که بیش از ۱۶۳۰۰۰ عضو دارد. این پایگاه تحقیق های دانشگاهی و کنفرانس های علمی را نیز ارائه می نماید. در حال حاضر ۴۰۰ مجله و نشریه تخصصی ویرایش شده توسط این ناشر به صورت تمام متن ارائه می شود.نشریات شامل اولین شماره چاپ شده هر ژورنال و عناوین پیش از آن می باشد.

این آرشیو جدید ON LINE  امکان جستجوی مقالات تمام متن و همچنین جستجویی یکپارچه در بین آرشیوها و نسخه های الکترونیکی را ممکن می سازد.

بخش انتشارات ACS سعی دارد تا برای اعضای انجمن علمی جهانی یک مجموعه جامع را با کیفیت بالا در ارتباط با شیمی و شاخه های مرتبط ارائه کند.

مطلب پیشنهادی :  پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد

پوشش موضوعی:

این پایگاه رشته شیمی و شاخه های مرتبط با آن رو با عناوین زیر پوشش می دهد…

شیمی آلی، شیمی کاربردی، شیمی فیزیک ، شیمی تجزیه، شیمی معدنی و هسته ای، نانو تکنولوژی، تکنولوژی صنایع غذایی، شیمی پلیمر، شیمی مواد، شیمی کشاورزی، مهندسی محیط زیست، روشهای تحقیق در بیوشیمی، بیوشیمی و زیست مولکولی، بیوتکنولوژی و میکروبیولوژی کاربردی، کریستالوگرافی، انرژی و سوخت، مهندسی شیمی، سم شناسی و شیمی دارویی.

برای دریافت اطلاعات تکمیلی به سایت acs.org مراجعه کنید.

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x