کد خبر: 36936

تاریخ بروزرسانی : 1402/11/19

برنامه ریزی آزمون دکتری

منابع آزمون دکتری

برنامه ریزی آزمون دکتری

 

برنامه ریزی آزمون دکتری

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، شرکت در کنکور دکتری برای کسانی که به دنبال قبولی در رشته‌های خاص و پذیرش در دانشگاه‌های برتر کشور هستند هنوز هم بسیار دشوار و استرس‌زا است؛ مخصوصا زمانی که دانشگاه‌های سراسری در فهرست اولویت‌های اصلی داوطلبین باشند.برنامه ریزی آزمون دکتری بسیار مهم است.

اصول کلی مطالعه، نحوه‌ی مطالعه هر درس، اصول برنامه‌ریزی شخصی، اجرای طرح‌های ضربتی ارتقاء جایگاه در دروس خاص، نحوه‌ی تحلیل آزمون، عارضه یابی مطالعه، چگونگی بالابردن تمرکز و هرآن چیزی که یک داوطلب کنکور باید در کوله پشتی خود داشته باشد تا بتواند با دغدغه کمتر و خیال آسوده‌تری مسیر کنکور را آسان طی نماید، در این پکیج به شما ارایه می‌گردد.
با گذراندن این دوره شما قادرخواهید بود به نحو بهتری برای خود برنامه‌ریزی نمایید و با اندک هزینه‌ای از زمان‌های مطالعاتی خود، بهره‌وری چند برابر داشته باشید، به همین سبب این پکیج به هر داوطلب کنکوری پیشنهاد می‌گردد.

برنامه ریزی با متدهای نوین روانشناسی انگیزشی

برنامه-ریزی-دکتری-1402

بطور حتم درصد نسبتا قابل توجهی از شرکت کنندگان در این آزمون، کسانی هستند که بطور پیوسته از مقطع کارشناسی به کارشناسی ارشد و حالا به دکتری رسیده‌اند. داوطلبینی با سنین پایین تر، دغدغه‌های کمتر و زمان آزاد تر و البته با انگیزه‌های قدرتمندی همچون خدمت سربازی و اشتغال.

حتی اگر هدفگذاری شما دانشگاه آزاد باشد، باز هم رقابت پرفشار و نفس‌گیری در انتظار شما خواهد بود. بسیاری از کسانی که مجاز به انتخاب رشته در آزمون دکتری می‌شوند پس از انتخاب رشته‌ محل های مورد نظرشان از دور رقابت خارج می‌شوند و تنها درصد کمی از داوطلبین دعوت به مصاحبه می‌شوند.

برنامه-ریزی-ازمون-دکتری

حدود 60% داوطلبان آزمون دکتری، شاغل و متاهل هستند، لذا، برنامه ریزی ویژه شاغلین به آنها کمک میکند.

شاید با خواندن این تیتر، اینطور تصور کنید که احتمالا 60 درصد از شرکت کنندگان در این آزمون را کسانی تشکیل می‌دهند که شرایط یکسانی با شما دارند؛ و این شاید خبر خوبی برای شما باشد.

اما اشتباه نکنید! در واقع می‌توانیم این آمار را به شکل دیگری هم تفسیر کنیم. 40 درصد از داوطلبین نه متاهل هستند و نه شاغل و احتمالا همان‌هایی هستند که بی وقفه به پیش آمده‌اند. داوطلبانی با انرژی و انگیزه و البته با ذهن هایی آماده تر از شما.

برنامه-ریزی-تخصصی-آزمون-دکتری

برای مشاوره رایگان فقط کافیه شماره 09306406058 را لمس کنید.

در طرح برنامه ریزی آزمون دکتری بصورت ماهیانه برای شما برنامه ریزی صورت میگیرد که با این بودجه بندی میتوانید تا روز آزمون دکتری تمام دروس خود را دوره و مرور کنید تا مطالب مهم ملکه ذهن شما شود.

برنامه ریزی تخصصی آزمون دکتری توسط اساتید و رتبه های برتر

برنامه ریزی با پشتیبانی تیم مشاوره(پاسخگویی و رفع ابهامات در حوزه برنامه ریزی طرف 24ساعت کاری) 

تا موفقیت شما در آزمون دکتری ؛ کنارتان هستیم …

تصاویر-ضمانت-نامه-ای کنکور دکتری

برنامه ریزی آزمون دکتری

طرح تضمینی قبولی در کنکور دکتری : برنامه ریزی تخصصی روزانه ، شروع 2 روز پس از ثبت نام تا روز کنکور.

قبولی تضمینی یعنی چی ؟ درواقع با این روش طی سالیان گذشته داوطلبانی که در این طرح شرکت کردند / رتبه های برتر و عالی در کنکور کسب کردند / به همین علت انقدر به این طرح اطمینان داریم که اگر به آن پایبند باشید ، قطعا و بصورت تضمینی قبول خواهید شد. بنابراین هم بابت ارائه ضمانت و هم بخاطر شرایط اقتصادی سخت این روزها نیاز نیست کل مبلغ را در ابتدای کار بپردازید.

در مرحله اول نیاز نیست شما کل هزینه را پرداخت کنید / بعد از قبولیتان در کنکور تسویه میکنید

⛔اگر به هردلیلی در کنکور قبول نشدید ، تسویه نمی کنید.⛔

برنامه ریزی آزمون دکتری

در طرح تضمینی با تضمین آزمون دکتری قبول می شوید.

برنامه ریزی با پشتیبانی تیم مشاوره(پاسخگویی و رفع ابهامات در حوزه برنامه ریزی طرف 24ساعت کاری) کلیک کنید

مزیت‌های مشاوره و برنامه ریزی درسی اختصاصی

مشاوره ی شما بعد از ثبت‌نام به صورت تخصصی و با توجه به نقاط ‌ضعف و قوت شما توسط مشاور پایگاه آزمون دکتری انجام می‌گیره و این یعنی تخصیص کارشناس حرفه ای با توجه به روحیه، علایق و نیازیهای فردی شما.

متاسفانه روال مراکز مختلف اینه که هزینه‌ سالیانه رو بگیرن و یا کلی سی دی به شما می فروشن بعد که هزینه رو دریافت کردن، اوون خدمات موعود هیچکدومشون دیده نمیشه، ولی ما پیگیر وضعیت داوطلبان و رضایت اونها از مشاورشون هستیم و تلاش مجموعه برای رضایت بالای شما همیشه وجود داره،این یعنی دریافت خدمات با کیفیت تا پایان روز کنکور و حتی بعد از اوون.

اکثر مؤسسات برای جذب مشاور آگهی میدن و اکثراً هم هدفشون اینه که فرد مشاور فقط و فقط یک رشته تاپ بخونه و به قولی رتبه برتر باشه! ولی در این مرکز دقیقاً برعکس شخصاً می‌ریم دنبال دانشجوهای دکتری رشته‌های تاپی که میشناسیمشون و می‌دونیم که تو کار مشاوره بهترین هستند و تجربه، توانایی، علم و علاقه در حوزه ی مشاوره دارن و البته ممکنه خیلی از این دوستان خودشون رتبه برتر هم بوده باشن.
این یعنی حرفه ای درس خوندن با یک راهنمای متخصص و حرفه‌ای.

تمام مشاورین عزیز ما طبق چارچوب مجموعه فعالیت می‌کنند. اکثر مؤسسات وقتی مشاوره‌ای رو به عضویت در میارن دیگه پیگیر مشاورشون نیستن و هر کدوم یه جور پیش میرن، اما در پایگاه آزمون دکتری وضعیت و روند کار داوطلبان، برنامه ها و مشاوران کنترل همیشگی می‌شود،و این یعنی آسودگی خیال از حمایت حرفه‌ای همیشگی و نظارت بر کیفیت پیشرفت.

خلاصه منابع یا همان پکیج اقتصادی آمادگی برای کنکور دکتری شامل چه مواردی می شود؟

⭐ بسته های درسی آمادگی آزمون دکتری(شامل شرح کامل مطالب بر اساس سرفصلهای آزمون دکتری)
⭐ نمونه سئوالات ادوار گذشته با پاسخهای کلیدی و تشریحی + بسته نکته و تست یا مرور سریع دکتری
⭐ بسته های تکمیلی موفقیت در آزمون دکتری(جهت تقویت رزومه و نگارش کتاب و مقاله برای ارائه در جلسه مصاحبه)

کافی است رشته-گرایش ، ایمیل و درخواست خود را به تلفن 09306406058 پیامک فرمائید

مطلب پیشنهادی :  فراخوان پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه شهید بهشتی سال تحصیلی 1404-1403

تا سریعا بخشهایی از بسته های درسی بصورت کاملا رایگان تقدیم گردد.

برای مشاوره رایگان فقط کافیه شماره 09306406058 را لمس کنید.

خلاصه منابع آزمون دکتری

خلاصه منابع آزمون دکتری

 

رضایت داوطلبان از خدمات پایگاه

برنامه ریزی با متدهای نوین روانشناسی انگیزشی

اگرچه برنامه ریزی تخصصی آزمون دکتری با مشارکت اساتید و رتبه‌های برتر ادوار گذشته از شاخصه‌های رقابتی و متمایز کننده‌ی مجموعه‌ی ماست، اما تجربه به ما نشان داده است که موانع ذهنی و روانی از اصلی ترین عوامل ناکامی داوطلبین به حساب می‌آیند.
این موانع ذهنی، ترس ها و خودناباوری ها ، شاغلین را بیش از سایر داوطلبین درگیر خود می‌سازند؛ زیرا اشتغال، تحلیل انرژی و ضیق وقت، برنامه ریزی و هدفگذاری را برای آنها بسیار دشوار و دور از ذهن می نمایاند، و در چنین شرایطی روحیه و اعتماد به نفس چندانی برای تلاش باقی نخواهد ماند.

کارشناسان ما تمامی عواملی که ذهن شما را بی‌دلیل درگیر خود می‌سازند شناسایی کرده اند. تمامی آفاتی که فعل نتوانستن را در ذهن شما صرف می کنند. آنها از لحظه ی شروع تا پایان در کنار شما می‌مانند . در آخرین کنکور برگزار شده ، حدود 91 درصد داوطلبان مجاز به انتخاب رشته شده اند.

شما در کلیه ساعات شبانه روز به آنها دسترسی خواهید داشت و برنامه‌های مطالعاتی خود را بر اساس شرایط و ویژگی های فردی و روانی منحصر به فردتان دریافت خواهید کرد.

 

مورد تایید رتبه های برتر آزمون دکتری

برای مشاوره رایگان فقط کافیه شماره 09306406058 را لمس کنید.

سرفصل های پر تکرار آزمون دکتری

تصاویر-ضمانت-نامه-ای کنکور دکتری

برنامه ریزی استراتژیک کنکور دکتری

اولویت بندی تخصصی و هدفمند منابع آزمون، برنامه ریزی برای جبران سریع و ضربتی ضعف‌ها و عارضه یابی مطالعات شما از جمله مواردی هستند که در «دوره‌های ویژه‌ی آمادگی برای آزمون دکتری» به اجرا در می‌آیند.

اصول کلی مطالعه، نحوه‌ی مطالعه هر درس، اصول برنامه‌ریزی شخصی، اجرای طرح‌های ضربتی ارتقاء جایگاه در دروس خاص، نحوه‌ی تحلیل آزمون، عارضه یابی مطالعه، چگونگی بالابردن تمرکز و هرآن چیزی که یک داوطلب کنکور باید در کوله پشتی خود داشته باشد تا بتواند با دغدغه کمتر و خیال آسوده‌تری مسیر کنکور را آسان طی نماید، در این برنامه به شما ارائه می‌گردد.

برای دریافت سرفصل های پرتکرار ؛ رشته + ایمیل خود را ارسال کنید به شماره تلفن 09306406058 

⬆️فقط کافیه عبارت بالا را لمس کنید.⬆️

صحبت های  رتبه ۲ رقمی آزمون دکتری را ببینید.

صحبت های  دانشجوی دکتری مدیریت بازرگانی روزانه را ببینید.

صحبت های  دانشجوی دکتری روانشناسی روزانه را ببینید.

روش مطالعه تلفیقی

در تدوین این برنامه‌ها از تلفیق روش‌هایی مانند طرح شبکه ای مغز، مطالعه پس ختام، مطالعه گزینشی و فعال سازی ذهن پرسشگر استفاده شده است. روش‌هایی که کارایی شما را به حداکثر میزان ممکن خواهند رساند.

نکته 1: برنامه ریزی بصورت ماهیانه به آدرس ایمیل معتبر شما ارسال میشود.

نکته 2: برنامه ریزی بر اساس منابع خودتان و بصورت زمانی انجام میشود.

نکته 3: در این روش شما میتوانید بصورت 24ساعته از طریق ایمیل با مشاور خود ارتباط داشته باشید.

برنامه ریزی تخصصی آزمون دکتری، ویژه ی شاغلین

برنامه های تدوین شده‌ی پایگاه دکتری ، ویژه ی شاغلینی است که علیرغم تمامی محدودیت ها و دشواری ها،  به ارزش و اهمیت و معجزه‌ی برنامه ریزی ایمان دارند. برنامه ریزی‌های دقیق همکاران ما علاوه بر ایجاد تصویری شفاف و واقع گرایانه از وضعیت علمی شما، تمرکز و اعتماد به نفس غیرقابل انکاری را برای شما به ارمغان خواهد آورد؛ ذهنیت مثبتی بر پایه ‌واقعیات و نه رویاپردازی ، تلقین و توهمات پوچ و تو خالی.

 برای مشاوره قبل از خرید به شماره ی 09306406058 (خانم دکتر رضایی) پیام دهید.

فقط کافیه رو شماره 09306406058 بزنید.

برنامه ریزی آزمون دکتری

لطفاً به بهانه‌هایتان “نه” بگویید!

حالا یه فکری می‌کنم

فایده نداره

وقت ندارم

پول ندارم

نمی‌تونم

کار دارم

 

نمیشه

و…

این بهانه‌ها را کنار بگذارید

 

اگر می‌خواهید در مسیر موفقیت آزمون دکتری و پذیرفته شدن قرار بگیرید، باید انتخاب‌های جدیدی در زندگی داشته باشید.

برنامه ریزی آزمون دکتری

 

برنامه ریزی آزمون دکتری

 

برای کسب رتبه برتر در کنکور دکتری چه کار باید کرد؟

قطعا همه ی شما داوطلبان آزمون دکتری خواهان موفقیت قطعی در این آزمون هستید و کاملا واقفید که با خواندن ، تمرین و ممارست میتوان به این مهم دست یافت اما در این مسیر با چالشهایی روبرو خواهید شد، از جمله : چگونگی افزایش کیفیت ساعت مطالعه ، اینکه آیا روش مطالعه شما مفید و صحیح است یا خیر؟

آیا اشتغال به کار مانعی در برنامه ریزی و مطالعه منابع آزمون دکتری ایجاد میکند؟ چگونه افزایش ساعت مطالعه ممکن است ؟ آیا برنامه ریزی من درست است؟ و …. خیلی سوال دیگر که برای داوطلبان پیش می آید و در جواب دادن آنها ناکام می ماند.

برای دریافت سرفصل های پرتکرار ؛ رشته + ایمیل خود را ارسال کنید به شماره تلفن 09306406058 

⬆️فقط کافیه عبارت بالا را لمس کنید.⬆️

خلاصه منابع یا همان پکیج اقتصادی آمادگی برای کنکور دکتری شامل چه مواردی می شود؟

⭐ بسته های درسی آمادگی آزمون دکتری(شامل شرح کامل مطالب بر اساس سرفصلهای آزمون دکتری)
⭐ نمونه سئوالات ادوار گذشته با پاسخهای کلیدی و تشریحی + بسته نکته و تست یا مرور سریع دکتری
⭐ بسته های تکمیلی موفقیت در آزمون دکتری(جهت تقویت رزومه و نگارش کتاب و مقاله برای ارائه در جلسه مصاحبه)

کافی است رشته-گرایش ، ایمیل و درخواست خود را به تلفن 09306406058 پیامک فرمائید

تا سریعا بخشهایی از بسته های درسی بصورت کاملا رایگان تقدیم گردد.

دریافت سرفصل های پرتکرار آزمون دکتری

برای مشاوره رایگان فقط کافیه شماره 09306406058 را لمس کنید.

خلاصه منابع آزمون دکتری

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
5 1 رای
امتیاز بدهید
guest
28 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Haleh
میهمان
Haleh
16 شهریور ، 1402

سلام وقتتون بخیر ،خواستم تشکر کنم از تیم خوبتون ، من زحمت چاپ کتاب و انگیزه نامه رو بهتون داده بودم که واقعا عالی بودن ،مخصوصا انگیزه نامه جرقه ی ایده ای بود که تونستم براش یه پروپزال بنویسم و مقاله های مرتبط به اون رو پیدا کنم که تونست در مصاحبه کمکم کنه خیلی خیلی ممنونم🙏🌺🙏🌺🙏

احمدپور
میهمان
احمدپور
12 شهریور ، 1402

من رتبه ۷ کشوری دانشگاه آزاد شدم 😍😍 مرسی از تمام زحمات و همراهی های شما ..
در روز مصاحبه
برای چاپ کتاب
انتخاب رشته دانشگاه
خیلی خوبید واقعا ❤️
حتما شما را به هم مسیرانم معرفی میکنم 😍

لیلیان
میهمان
لیلیان
14 تیر ، 1402

سلام
ممنون از زحمتی که کشیدین خیلی خوب بود ، چقدر خوبه که شما هستین و این کار ارزشمند رو انجام میدین . من حتماً شما رو به بقیه دوستان هم معرفی می کنم 🙂
موفق باشین

مهسا مولایی
میهمان
مهسا مولایی
14 تیر ، 1402

امکاناتتون عالیه و واقعا خوشحالم همچین سایتی برای داوطلبان کنکور دکتری هست ! خیلییییییی خیلیییییی ممنون !!

رضامنش
میهمان
رضامنش
14 تیر ، 1402

از همه مهمتر ، شما احساس می‌کنید که جو اعتماد متقابلی هنگام کارکردن با مسئولین این سایت حس میشود که بسیار با ارزش است. من همین‌جا از خانم دکتر بسیار تشکر می‌کنم و آرزو دارم که ایشان روز به روز در کارشون موفق تر‌ باشند

مانا
میهمان
مانا
1 تیر ، 1402

سایت شما یگانه و تک است و مطمئنا با انصاف و صداقتی که در خدمات شما است به زودی سیلی از مشتریان به سوی شما خواهند آمد.

رکسانا محمودی
میهمان
رکسانا محمودی
1 تیر ، 1402

دوباره ممنونم از همه سرویس خوبتون . با تشکر رکسانا

سالومه مسچیان
میهمان
سالومه مسچیان
18 خرداد ، 1402

پشتیبانی بسیار خوب و سریع تیم phdphd باعث میشه که نگران هیچ چیزی نباشید و مستقیما به دنبال کارهای اصلی خودتون برید ، من از اینکه با یک تیم مسئول و منضبط آشنا شدم خیلی خوشحالم.

بابک صمدی
میهمان
بابک صمدی
18 خرداد ، 1402

بنده رضایت خود را از خدمات مجموعه پایگاه دکتری phdphd.org اعلام می دارم و از درگاه خداوند منان برای کلیه کارکنان آن مجموعه توفیق روز افزون از خداوند منان مسئلت دارم.

داوطلب کنکور دکتری
میهمان
داوطلب کنکور دکتری
18 خرداد ، 1402

در یک جمله باید اعتراف کنم از اینکه زودتر از این به مشاوره شما گوش نکردم پشیمان هستم.

داوطلب کنکور دکتری
میهمان
داوطلب کنکور دکتری
18 خرداد ، 1402

نهایت رضایت و تشکر را از مجموعه پایگاه دکتری به خصوص خانم دکتر دارم و مشاوره ها و پیشنهاد های سازنده ایشان کمک بسزایی به شخص بنده نموده است و همچنین از نظر پشتیبانی هم همیشه و در همه حال پرسنل ایشان جوابگوی مشکلات و سوالات من بوده اند.

کاربران ناشناس
میهمان
کاربران ناشناس
4 بهمن ، 1398

ارشد روانشناسی دارم میخوام دکتری شرکت کنم چجوری و چطورشو بلد نیستم ! سرفصلا و کدومش بهتره و چیزای دیگه رو لطفا راهنماییم کنین

بی
میهمان
بی
17 آبان ، 1398

گاه دو روز هست دکترا درس هاش تو هفته..اما علوم وتحقیقات تهران و مدرس انگارهفت روز هفته درس دارین بستگی به دانشگات داره عزیز

بی
میهمان
بی
17 آبان ، 1398

بادرود

کاربران ناشناس
میهمان
کاربران ناشناس
10 آبان ، 1398

سلام منابع ازمون دكتراى بالينى اعلام مى فرماييد؟

علی
میهمان
علی
18 شهریور ، 1398

پوزش می طلبم فراموش کردم بگویم رشته ی مدیریت اموزشی و دانشگاه ازاد اصفهان پذیرفته شدم

علی
میهمان
علی
18 شهریور ، 1398

باسلام.بنده شاغل هستم(معلم) ودر ازمون دکترا دانشگاه ازاد پذیرفته شدم و در مصاحبه هم تایید شدم.باتوجه به اینکه بنده از شنبه تا چهارشنبه باید سرکلاس بروم روزهای کلاسی مقطع دکترا دانشگاه ازاد چگونه است؟چند روز در هفته و چه روزهایی کلاس ها تشکیل می شود؟اصولا فردی همچون بنده امکان ادامه تحصیل برایم هست/.ممنونم

کاربران ناشناس
میهمان
کاربران ناشناس
26 مرداد ، 1398

سلام لطفا منابع مورد تایید وزارت علوم را در رشته روانشناسی بالینی معرفی میفرمایید ممنون میشم

غلامرضا
میهمان
غلامرضا
8 تیر ، 1398

سلام بنده می خواهم بدانم برای 5 ماه برنامه ریزی درسی چقدر تخفیف شامل می شود .خانم رضایی بنده از منابع موسسه ساما استفاده کردم

قادری
میهمان
قادری
23 اردیبهشت ، 1398

درود بر شما.
من اگر بخواهم دو ماه فقط از برنامه ریزی استفاده کنم چیکار کنم؟ تخفیف ندارد؟
سپاسگزارم

میرحسینی
میهمان
میرحسینی
15 اردیبهشت ، 1398

سلام
برای استفاده از برنامه ریزی و طراحی آن آیا از اساتید رشته خودمون اتفاده می کنید؟؟
ا

28
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x