کد خبر: 61753

تاریخ بروزرسانی : 1401/02/04

نحوه برگزاری آزمون جامع دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد

منابع آزمون دکتری

آزمون جامع دانشجویان دکتری

نحوه برگزاری آزمون جامع دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، جواد علمائی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی و حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل «شیوه‌نامه اجرایی آزمون جامع دانشجویان دوره دکتری تخصصی (غیرپزشکی) و نحوه امتحانات پایان نیمسال تحصیلی در نیمسال دوم سال تحصیلی 1401 ـ 1400» را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان‌ها ابلاغ کردند.

در این دستورالعمل آمده است: بخش کتبی (طرح سؤال) آزمون جامع در تمام رشته‌ها استانی بوده، به صورت حضوری در محل های تعیین شده توسط کمیته برگزاری استان و با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

بخش شفاهی آزمون جامع با توجه به شرایط اعلامی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا به صورت حضوری در واحد دانشگاهی یا غیرحضوری از طریق سامانه‌های آموزشی مورد تأیید دانشگاه برگزار شود. در این خصوص ذخیره فایل بخش شفاهی ارزیابی جامع ضروری است.

مطلب پیشنهادی :  اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته (شماره 2) آزمون ورودی دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال 1403

در این شیوه نامه آمده است: آزمون جامع (کتبی و شفاهی) تمام رشته ها در نیمسال دوم سال تحصیلی 1401–1400 از تاریخ 24 اردیبهشت تا 12 خردادماه با لحاظ کردن پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

براساس بندهایی از این شیوه نامه، تمام امتحانات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در تمامی مقاطع با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی و به صورت حضوری برگزار می شود. در خصوص نحوه امتحانات دانشجویان اتباع مراتب متعاقباً اعلام خواهد شد.

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x